ریچارد مایر جزئیات بیشتری از طرح برج سیاه نیویورک منتشر کرد

پنجره‌ایرانیان: به نقل از تکرا، معمار برجسته آمریکایی، ریچارد مایر، جزئیات بیشتری از طراحی برج سیاه (Black Tower) واقع در حاشیه رودخانه‏ ایست نیویورک منتشر کرد. این برج ۳۰۰۰ مترمربع مساحت خواهد داشت و در نزدیکی ساختمان معروف مقر سازمان ملل در حاشیه رودخانه ایست احداث می‏ شود. این برج ۴۲ طبقه‏ ای، بلندترین ساختمانی خواهد بود که این معمار برنده جایزه معماری پریتزکر، در شهر زادگاهش طراحی کرده است.
  • شنبه 30 بهمن 1395

دیوارهای شیشه‌ای (پرده‏ ای) سیاه و آلومینیومی هر چهار نمای برج مکعبی را خواهند پوشاند. برج سیاه، دارای ۴۰۸ واحد اجاره‌ای و ۱۴۸ آپارتمان خواهد بود. همچنین این ساختمان فروشگاه‌هایی را هم در خود جای خواهد داد.

به گفته مایر: با تکنولوژی‌ها و مصالح ساختمانی پیشرفته، ما به دنبال طراحی مبتکرانه و ماندگاری هستیم که به تاریخ و فهرست ساختمان‏ های آیکونیک منهتن بی افزایم.

فضای داخلی ساختمان با فضای خارجی تیره دارای کنتراست خواهد بود، آپارتمان‏ ها مینیمالی ساخته‌شده و کف ساختمان هم با کف‌پوش‌های چوبی و سطوح روشن پوشیده شده است.

فضای داخلی ساختمان با فضای خارجی تیره دارای کنتراست خواهد بود، آپارتمان‏ ها مینیمالی ساخته‌شده و کف ساختمان هم با کف‌پوش‌های چوبی و سطوح روشن پوشیده شده است. این ساختمان همچنین، در طبقه دوم امکاناتی شامل، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب‌اندام، اتاق بازی کودکان، اتاق کار، اتاق بازی، اتاق ناهارخوری خصوصی و یک سالن را در خود جای خواهد داد.

 


ثبت نظر

ارسال