استاندار یزد:

استفاده حداکثری از ظرفیت انرژی خورشیدی رویکرد استان است

پنجره‌ایرانیان: استاندار یزد در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خواستار سرعت دهی به امور سرمایه‌گذاران به‌ویژه در حوزه انرژی خورشیدی شد و از مسئولان خواست با در نظر گرفتن فرصت‌ها، بر توسعه سرمایه‌گذاری استان متمرکز شوند.
  • شنبه 30 بهمن 1395

به گزارش ایسنا، سید محمد میرمحمدی در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد از شکل‌گیری و فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار خرسندی کرد و گفت: استقبال سرمایه‌گذاران حاکی از روند افزایشی سرمایه‌گذاری در استان بوده و این مهم نقطه مثبتی در چشم‌انداز استان است.

وی افزود: هدف از تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان این بوده است که سرمایه‌گذاران در پیچ‌وخم‌های متعدد اداری سرگردان نشوند و اگر کار آن‌ها انجام‌شدنی است در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

میرمحمدی گفت: زمینه و پهنه‌های سرمایه‌گذاری در استان کاملاً مشخص است و اکنون نکتۀ مبهمی در این زمینه وجود ندارد که بنا بر آن سرمایه‌گذار معطل شود.

استاندار یزد تصریح کرد: انرژی خورشیدی را یکی از زمینه‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان دانست و بیان کرد: باید به‌گونه‌ای استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی را در برنامه‌ها دنبال کنیم که آلودگی سوختی نداشته باشیم و از انرژی پایداری بهره ‌بگیریم.

این مقام مسئول در پایان بابیان این‌که توسعۀ انرژی خورشیدی سیاست کلی کشور است، از مسئولان استان خواست به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که دراین‌باره ارتباط بهتری با وزارت نیرو برقرار شود و هدف استفاده حداکثری از انرژی خورشیدی در استان باشد.

گفتنی است، در این نشست گزارشی از روند سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه تولید برق در طول برنامه پنج‌ساله توسعه ارائه و در خصوص امور جاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هم‌اندیشی شد؛ شیوه‌نامه اصلاحی مرکز خدمات سرمایه‌گذاری تصویب شد و زمان حضور نمایندگان دستگاه‌های استان در مرکز از دو روز در هفته به یک روز در هفته کاهش یافت.


ثبت نظر

ارسال