سمینار آموزشی آساش با همکاری گروتمان برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: سمینار آموزشی آساش با همکاری گروتمان در تاریخ 7 بهمن‌ماه 1395 در سالن شماره یک نمایشگاه بین ‏المللی تهران برگزار شد.
  • دوشنبه 18 بهمن 1395 ساعت 20:38

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، سالن شماره یک نمایشگاه بین‏ المللی تهران پس از اتمام سومین روز از هشتمین نمایشگاه در و پنجره تهران میزبان سمینار بزرگ آساش ـ گروتمان بود. در این جلسه که توسط گروتمان ترتیب یافته بود، مدیران ارشد آساش ترکیه به طرح مباحثی در خصوص مهندسی فاساد پرداختند.

نخستین سخنران این سمینار، تولگا آرکوچ، مدیر فروش آساش بود. وی در خصوص پیشینه و فعالیت‏ های آساش توضیحاتی ارائه داد. سخنان وی توسط فرخ ظفر فرخی ترجمه می‏ شد. سخنران بعدی این همایش سردار، مدیر فنی و طراحی سیستم‌های آساش ترکیه بود. با توجه به محدودیت زمانی و حجم بالای مطالب، در این سمینار وی در خصوص مهندسی فاساد با تأکید بر محاسبات استاتیکی، فشار باد باران و برف توضیحات مفصلی ارائه داد و سایر سرفصل‌ها را به سمینارهای آتی موکول ساخت.

پس‌ازآن، فیلم کوتاهی از فعالیت ‏های متنوع شرکت آساش به نمایش گذاشته شد. در ادامه ظفر فرخی، مدیریت گروتمان، طی سخنان دربارۀ خدمات گروتمان در ایران توضیحاتی ارائه داد. همچنین در این سمینار، مجموعه آلسا با مدیریت مهندس میراعلاء به‌عنوان دومین دپوی گروتمان آساش با سرمایه‌گذاری خصوصی و در همکاری با گروتمان معرفی شد.

سخنران بعدی ایمان مصلحی، مدیرعامل شرکت ارگادیتا در ایران بود که وی نیز دربارۀ اهمیت و مزایای نرم ‏افزار طراحی نما سخنانی ایراد کرد.

گفتنی است، مشروح این گزارش در شماره آینده این نشریه منتشر خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال