در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره تهران صورت گرفت؛

حضور جمعی از مسئولان و نمایندگان مجلس در غرفه هافمن

پنجره‌ایرانیان: حضور پررنگ هافمن در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران مورد توجه بازدیدکنندگان و فعالان این صنعت قرار گرفت.
  • سه شنبه 19 بهمن 1395

به گزارش خبرنگار پنجره‌ایرانیان، هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران از روز سه‌شنبه 5 بهمن‌ماه 95 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. به دلیل اهمیت این صنعت در ساخت‌وساز کشور، همان‌طور‌ که انتظار می‌رفت این نمایشگاه با استقبال مناسبی از سوی فعالان صنعت ساختمان و در و پنجره، مسئولان دولتی و سازمان‌های ذیربط و همچنین عموم مردم مواجه شد. حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی، بازرگانان و بازدیدکنندگان تخصصی از ویژگی‌های مثبت این دوره بود. هافمن نیز با حضور پررنگ خود در این نمایشگاه در سالن 38 مستقر و میزبان میهمانان خود بود.

حضور اعضای خانواده هافمن و حامیان اصلی این برند در غرفه هافمن بسیار پررنگ و باشکوه بود و همچنین هافمن پذیرای تعدادی از نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کشوری و استانی در غرفه خود بود.

دکتر قره سید رومیانی معاون حقوقی سازمان میراث فرهنگی و نماینده سابق تبریز، دکتر احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس؛ مهندس محمد اسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو؛ دکتر زهرا ساعی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، دکتر قلی الله قلی زاده نماینده مردم کلیبر و هوراند و عضو کمیسیون عمران ازجمله مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودند که با حضور در غرفه هافمن از فعالیت‌ها و دستاوردهای این مجموعه بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در روز پایانی نمایشگاه مراسم ویژه‌ای در غرفه هافمن برگزار شد و طی این مراسم به 3 نماینده فروش برتر هافمن و 2 نماینده با بالاترین درصد رشد فروش لوح زرین هافمن اهدا شد و مراسم قرعه‌کشی جشنواره داغ فروش هافمن برای فصل پاییز 95 هم‌زمان برگزار و برندگان که شامل 7 کارگاه در و پنجره سازی بود، مشخص شدند.

قرعه‌کشی «مصرف‌کنندگان کلیه پروفیل‌های استاندارد ایرانی» نیز در این مراسم برگزار شد و طی آن از میان صدها فرم قرعه‌کشی که توسط مونتاژکاران پروفیل‌های ایرانی استاندارد تکمیل‌شده بود، 4 کارگاه حائز شرایط، برنده جوایز بسیار نفیس هافمن شدند.

گفتنی است، هافمن ارائه خدمات را به مشتریان و مهمانان خودش محدود نکرد بلکه با ایجاد خودروهای تردد بازدیدکنندگان در محوطه نمایشگاه و همچنین برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس به مصرف‌کنندگان کلیه پروفیل‌های استاندارد و باکیفیت ایرانی، سهم خود را در فرهنگ‌سازی احترام به حقوق مصرف‌کننده و ارائه خدمات به کلیه بازدیدکنندگان ادا کرد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته تهران پس از چهار روز کاری سرانجام در روز جمعه 8 بهمن‌ماه به کار خود پایان داد.

 

 


ثبت نظر

ارسال