به مناسبت چهارمین سال فعالیت دکتر وین برگزار شد؛

همایش کارکنان خانواده بزرگ دکتر وین

پنجره‌ایرانیان: گردهمایی کارکنان خانواده بزرگ دکتر وین، روز پنجشنبه 21 بهمن‌ماه 95 به مناسبت چهارمین سال فعالیت دکتر وین برگزار شد.
  • دوشنبه 25 بهمن 1395

خانواده بزرگ دکتر وین مقارن با سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در برنامه‌ای که به مناسبت چهارمین سال فعالیت دکتر وین تدارک دیده شده بود، گرد هم آمدند. در این گردهمایی که کلیه کارکنان و پرسنل زحمتکش دکتر وین به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند، آقای کامران حقانی، مدیرعامل شرکت کاروانسرای نازنین، به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا ضمن عرض خیرمقدم به مهمانان، چهارمین سال تاسیس کارخانه را که همزمان با دهه مبارک فجر شده است، تبریک و شادباش گفت. مدیرعامل شرکت کاروانسرای نازنین، در ادامه ضمن اشاره به اهمیت مسئولیت‌پذیری در پیشرفت یک مجموعه، وجود نیروی انسانی متعهد را بزرگ‌ترین سرمایه یک مجموعه پویا دانست و از همه این عزیزان تقدیر و تشکر کرد. وی در پایان، ضمن دعوت همگان به همدلی و صمیمیت در کار، از وجود عزم راسخ در راستای پیشبرد اهداف عالیه سازمان خبر داد.

در این همایش، اجرای برنامه‌های طنز و موسیقی از جمله آیتم‌هایی بود که برای انبساط خاطر حاضران ترتیب داده شده بود که مورد استقبال نیز قرار گرفت. در پایان، مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز به برگزیدگان حسن ختامی بر این جشن باشکوه بود.

گفتنی است، شرکت کاروانسرای نازنین ازجمله شرکت‌های مطرح درزمینه تولید و عرضه پروفیل یو.پی.وی.سی با برند دکتر وین در کشور است.



ثبت نظر

ارسال