شرکت نگار کیمیا با همکاری افرنگ صنعت ارائه می‌کند:

خدمات حمل‌ونقل تخصصی در، پنجره، شیشه و صنایع وابسته

پنجره‌ایرانیان: شرکت نگار کیمیا با همکاری شرکت افرنگ صنعت خدمات حمل‌ونقل تضمینی و در و پنجره، به خصوص شیشه وصنایع وابسته را در شهر تهران ارائه می‌کند.
  • سه شنبه 17 اسفند 1395 ساعت 20:38

مهندس صراف در گفتگو با پنجره‌ایرانیان اعلام کرد: شرکت نگار کیمیا با همکاری شرکت افرنگ صنعت که بیش از یک دهه سابقه و تجربه در این صنعت دارد در راستای پیشرفت و توسعه ساخت ساز و نمایان‌تر شدن اهمیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی و لزوم رعایت مبحث 19 مقررات ملی ساختمان اقدام به راه‌اندازی گروه خدمات ویژه حمل‌ونقل شیشه و... برای استفاده در پنجره‌های یو.پی.وی.سی و آلومینیوم با شیشه‌های چند جداره را در شهر تهران کرده است.

وی افزود: به دلیل نابسامانی‌ها و چالش‌هایی که غالبا بعد از تنظیم قرارداد فروش در فرآیند خدمات حمل‌ونقل شیشه برای تولیدکننده و مشتری به وجود می‌آید، نیاز به استفاده از گروه حمل‌ونقل تخصصی به خصوص  شیشه و برخی مصالح ساختمانی و صنعتی حساس که در حمل‌ونقل دچار صدمه می‌شوند احساس می‌شود. بر همین اساس ما تصمیم گرفتیم این خدمات را با شرایط تضمینی برای تمامی تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره، انبوه‌سازان، شرکت‌ها، مجریان و دست‌اندرکاران صنعت ساختمان انجام دهیم.

مهندس صراف در ادامه مهم‌ترین اقدامات این گروه خدماتی را چنین برشمرد: تسهیل در مراحل نصب و جلوگیری از خسارت هزینه‏ های اضافی که پس از معرفی پروژه بازدید و بررسی و شناسایی برای کدگذاری تمام درگاه‏ ها در هر طبقه جهت اندازه‏ گیری نهایی و تهیه گزارش به کارخانه، بازدید مجدد پروژه و هماهنگی دو روز قبل از بارگیری جهت تحویل گرفتن محل اختصاصی از مدیر پروژه جهت انبار کردن پنجره‌ها به‌صورت اریب حداکثر 10 پنجره و شیشه، هماهنگی با تیم نصب جهت زمان اعزام و آماده بودن محل درگاه‌ها جهت نصب و رفع موانع از قبیل کف‏سازی، داربست، گچ‏کاری و مهار داربست‌های داخل درگاه‌ها، بارگیری پنجره‌ها و حمل به‌صورت استاندارد با داشتن حفاظ بین پنجره‌ها برای جلوگیری از ساییدگی و تغییر شکل، بارگیری شیشه‌ها 24 ساعت بعد از تولید به روش کاملا حرفه‌ای و استاندارد با خودرو مخصوص بدون کوچک‌ترین آسیب تا محل نصب.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


ثبت نظر

ارسال