گزارش اختصاصی از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز؛

وزش نسیم امید از بلندای سهند

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، لوازم و مصالح ساختمانی تبریز اردیبهشت‌ماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار شد. نمایشگاه صنعت ساختمان و صنایع وابسته تبریز به مدت 4 روز از 19 تا 22 اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز میزبان فعالان و علاقه‌مندان عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته بود. هم‌زمان با این نمایشگاه، بیستمین دوره نمایشگاه بین‌المللی حرارتی، برودتی و سیستم‌های تهویه نیز دایر بود.
  • یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 4:2

 در این نمایشگاه‌ها تولیدکنندگانی از 12 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، یزد، مرکزی، البرز، قزوین، گیلان، همدان، فارس و نمایندگی‌هایی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، ایتالیا، ژاپن، کره، فرانسه، مالزی، اوکراین و تایوان شرکت داشتند. انواع مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، انواع سیم و کابل، ماشین‌آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، انواع کف‌پوش‌ها، آسانسور و قطعات وابسته، کلید و پریز، در و پنجره‌های یو.پی.‌وی.‌سی و آلومینیومی، تجهیزات نقشه‌برداری، فن‌کوئل، چیلر، دیگ‌های بخار، مبدل‌های حرارتی برودتی، سیستم‌های تهویه مطبوع، ضد فیلتر، ترموستات تاسیساتی، کوره‌های هوای گرم و دستگاه‌های گرم‌کننده‌ تابشی ازجمله تولیدات عرضه‌شده در این نمایشگاه‌ها بود. این نمایشگاه از نظر کیفیت 50 درصد و از نظر تعداد مشارکت‌کننده 23 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان ضمن برپایی غرفه در این نمایشگاه، با تعدادی از فعالان صنعت در و پنجره حاضر در نمایشگاه گفتگوهایی انجام داده است که مشروح آن را در ادامه می‌خوانیم.

پرسش‌هایی که مشارکت‌کنندگان به آن‌ها پاسخ گفتند:

1. لطفا شرکت و زمینه فعالیت خود را معرفی کنید؟

2. چندمین دوره حضورتان در این نمایشگاه است؟ نمایشگاه امسال را از نظر میزان استقبال بازدیدکنندگان چگونه ارزیابی می‌کنید؟

3. آیا از نحوه برگزاری و مدیریت مجری نمایشگاه راضی بودید؟

4. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی چه کمکی به رشد و توسعه صنعت در و پنجره کشور می‌کند؟

5. به نظر شما نمایشگاه عمومی صنعت ساختمان مفیدتر است یا نمایشگاه‌های تخصصی مثل در و پنجره؟

  برای مشاهده فایل پی دی اف کامل کلیک کنید.


نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 117-تیر 96


ثبت نظر

ارسال