هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و فناوری نانو تهران

پنجره‌ایرانیان؛ هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران و فناوری نانو از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • پنجشنبه 30 شهریور 1396 ساعت 2:56

نمایشگاه بین‌المللی صنعت تهران (TIIE) یکی از وسیع‌ترین و گسترده‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی ایران است که از ابتدا باهدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود را شروع کرد. این نمایشگاه همچنین به‌عنوان فرصتی برای صنعتگران خلاق جهت معرفی آخرین محصولات خود و شناخت صنایع کشورهای مختلف شرکت‌کننده به شمار می‌آید.

از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه می‌توان به‌ شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی، تقویت همکاری بین صنعت و دانشگاه، نفوذ فناوری‌های توسعه‌یافته نانو در صنایع موجود، زمینه‌سازی برای حضور شرکت‌های نانو در بازارهای بین‌المللی، ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو و تقدیر از برترین‌های فناوری نانو اشاره کرد.

نمایشگاه صنعت تهران توانست در دوره قبلی خود محصولات صنعتی ۴۳۵ غرفه دار ایرانی و ۱۲۵ غرفه دار بین‌المللی از کشورهایی مانند ایتالیا، آلمان، سوئد، مالزی، هند، فرانسه و … را در معرض دید بیش از ۳۵۰۰۰ بازدیدکننده قرار دهد.

گفتنی است، شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو برگزارکننده این نمایشگاه است و علاقه‌مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه کنند.

 


ثبت نظر

ارسال