حضور دکتر وین در نمایشگاه بازسازی سوریه

پنجره‌ایرانیان؛ دکتر وین در نمایشگاه بازسازی سوریه که از 28 شهریور تا 1 مهر 96 (19 - 23 سپتامبر 2017) برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.
  • پنجشنبه 30 شهریور 1396 ساعت 2:57

سومین نمایشگاه بین‌المللی بازسازی سوریه در مجموعه بین‌المللی نمایشگاهی دمشق و در شرایطی کاملا امن، با حضور بیش از 150 شرکت‌کننده از سراسر دنیا برگزار خواهد شد.

ایران، آلمان، لبنان، روسیه، ایتالیا، فرانسه، بلاروس، اتریش، امارات متحده عربی، اندونزی و پاکستان کشورهایی هستند که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. شرکت‌های فعال در حوزه‌های ساختمان‌سازی، نما و دکوراسیون داخلی، تاسیسات، راه‌سازی، برق، نیروگاه و مخابرات، معدن، نفت، گاز و پتروشیمی، کالای مصرفی و ایمنی فعالیت می‌کنند در نمایشگاه مذکور حضور دارند.

حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بازسازی سوریه، نسبت به سال گذشته پنج برابر شده است و ایران با 25 هلدینگ بزرگ‌ترین شرکت‌کننده سومین نمایشگاه بازسازی سوریه خواهد بود. شرکت‌های مصالح ساختمانی، برق و نیرو، لوله و نورد، کشاورزی و ماشین‌آلات ساختمانی ازجمله شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه بازسازی سوریه هستند. دکتر وین تولیدکننده پروفیل در و پنجره یو.پی.وی.سی ازجمله شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه است.

گفتنی است، نمایشگاه بازسازی سوریه توسط شرکت نمایشگاهی الباشق سوریه مدیریت و اجرا خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال