شانزدهمین نمایشگاه «دروپنجره» به کار خود پایان داد

پنجره‌ایرانیان؛ شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته که روز سه‌شنبه، هشتم خردادماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرده بود، عصر روز جمعه 11 خرداد به کار خود پایان داد.
  • یکشنبه 13 خرداد 1403 ساعت 5:23

نمایشگاهربه گزارش پنجره‌ایرانیان، شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «دروپنجره و صنایع وابسته» 8 خرداد با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت، احمدرضا علایی طباطبایی رئیس هیأت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و جمعی از متخصصان و فعالان این صنعت و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. این رویداد که در فضایی بالغ بر ۲۶هزار مترمربع برگزار ‌شد، فرصتی را برای فعالان صنعت دروپنجره فراهم کرد تا آخرین دستاوردها، نوآوری‌ها و محصولات خود را به معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

مجریان و برگزارکنندگان نمایشگاه شانزدهم گزارش داده‌اند، در این دوره از نمایشگاه، ۱۵۰ شرکت از سراسر ایران و ۴ کشور چین، ترکیه، آلمان و ایتالیا حضور داشتند و طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات خود را در زمینه دروپنجره، یراق‌آلات، شیشه‌های ساختمانی، ماشین‌آلات و تجهیزات، عایق‌ها و درزگیرها و خدمات پس از فروش و… را به مخاطبان ارائه دادند.

بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در طول زمان برگزاری توانستند با ۳۶ گروه کالایی ازجمله دروپنجره‌های «یو‌پی‌وی‌سی»، «آلومینیومی»، «چوبی و ضد سرقت»، «یراق‌آلات و شیشه‌های ساختمانی»، «ماشین‌آلات و تجهیزات»، «صنعت دروپنجره» ، «عایق‌ها» و «درزگیرها» آشنا شوند.

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دروپنجره و صنایع وابسته عصر جمعه، ۱۱ خردادماه به کار خود پایان داد. در روزهای برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگان می‌توانستند از ساعت ۸ صبح تا 16 بعدازظهر در سالن‌های ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۴۰، ۴۱ و ۴۴از محصولات و خدمات ارائه‌شده، بازدید به عمل آوردند.


ثبت نظر

ارسال