دو نمایشگاه در یک رویداد

پنجره‌ایرانیان؛ نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و تاسیسات، صنایع آسانسور و پله‌برقی، دروپنجره، کاشی و سرامیک و فناوری‌های نوین ساختمانی در مشهد برگزار می‌شود.
  • سه شنبه 1 آبان 1403 ساعت 20:26

به گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد، پنجمین دوره نمایشگاه آسانسور و پله‌برقی مشهد، هم‌زمان با بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات، دروپنجره، کاشی و سرامیک و فناوری‌های نوین ساختمانی برگزار خواهد شد.

در این گزارش آمده است: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تخصصی در حوزه تجهیزات آسانسور و پله‌برقی در کشور است و فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جدیدترین فناوری‌های نوین آسانسور، محصولات و خدمات در این حوزه فراهم می‌آورد.

این رویداد تخصصی، مکانی ایده‌آل برای فعالان صنعت آسانسور، شرکت‌های تولیدکننده و توزیع‌کننده، متخصصین فنی و کسب‌وکارهای وابسته است تا به تبادل دانش و ایجاد همکاری‌های تجاری پرداخته و دستاوردهای نوین این حوزه را از نزدیک بررسی کنند.

حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی در نمایشگاه آسانسور مشهد، این فرصت را برای فعالان صنعت فراهم می‌آورد تا با تکنولوژی‌های جدید و مدرن آشنا شوند و راهکارهای نوین را در کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنند.

این رویداد نمایشگاهی از تاریخ ۹ تا ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال