حضور کاله در نمایشگاه صنعت ساختمان کیش

پنجره ایرانیان: شرکت KALE KILIT و نوید تجارت آرسام در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش که از 28 تا 31 اردیبهشت ماه برگزار می ‏شود، حضور خواهند داشت.
  • چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 7:55

مهندس علی خرم در گفتگو با خبرنگار پنجره ایرانیان، ضمن دعوت از کلیه فعالان صنعت در و پنجره برای بازدید از غرفه کاله در دوازدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان کیش، از عرضه محصولات جدید این شرکت در این نمایشگاه خبر داد.

مدیر عامل شرکت نوید تجارت در ادامه افزود: ما در این نمایشگاه به جز سیستم های در و پنجره یو.پی.وی.سی و آلومینیوم، سیستم های قفل های هوشمند خود را نیز به نمایش خواهد گذاشت. وی در ادامه از رونمایی محصولات جدید کاله کیلیت در ایران در آینده ‏ای نزدیک خبر داد.

علی خرم در پایان، با اشاره به اقدامات و فعالیت ‏های مجموعه خود، تاکید کرد: شرکت نوید تجارت به عنوان دفتر مشترک المنافع کاله کیلیت ترکیه در ایران، در طول سال های گذشته تمام تلاش خود را بر گسترش بازار این شرکت معظم در ایران متمرکز کرده است.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان کیش از 28 تا 31 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه ‏های بین ‏المللی این جزیره برگزار می‏ شود.


ثبت نظر

ارسال