همزمان با نمایشگاه در و پنجره اصفهان:

کارگاه‏های تخصصی داده پویشگر برگزار شد

پنجره ایرانیان: شرکت فناوری داده پویشگر همزمان با برگزاری سومین نمایشگاه در و پنجره اصفهان، اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی رایگان از 19 تا 22 مردادماه در شهر اصفهان کرد.
  • شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 13:29

بنا بر اخبار رسیده از اصفهان، شرکت فناوری داده پویشگر، در مردادماه امسال و در حاشیه سومین نمایشگاه در و پنجره این شهر سه دوره آموزشی تخصصی را برگزار کرد. این کارگاه‏ها در محل شرکت فناوری داده پویشگر و با حضور کارشناسان فنی این شرکت و با موضوعاتی به قرار زیر ترتیب یافته بودند:

ـ اصول و مبانی اندازه‌گیری و محاسبات تولید انواع در و پنجره‌های دوجداره به صورت سنتی (دستی) و نرم‌افزاری؛

ـ اصول و مبانی انبارداری، حسابداری و روش‌های برنامه‌ریزی تولید در کارگاه‌های در و پنجره‌سازی مدرن به صورت سنتی (دستی) و نرم‌افزاری؛

ـ اصول و مبانی انبارداری، حسابداری و انواع روش‌های بهینه‌سازی برش در کارگاه‌های شیشه‌بری به کمک نرم‌افزارهای تخصصی.

بنا بر اعلام شرکت فناوری داده پویشگر، با توجه به استقبال شایان توجه علاقمندان از این کارگاه‌‏ها و درخواست‏‌های مکرر جهت برگزاری بیشتر دوره‌های مشابه، این شرکت تصمیم گرفته است برای پاسخ به نیازهای موجود، برگزاری این دوره‌‏ها را در آینده نیز ادامه دهد. این کارگاه‏‌ها با محوریت قراردادن نیازهای آموزشی تعیین شده، به صورت تخصصی‌تر در محل شرکت فناوری داده پویشگر برگزار خواهند شد.

همچنین، زمان و موضوع این کارگاه‏‌های آموزشی متعاقبا از طریق وبسایت شرکت فناوری داده پویشگر، پنجره ایرانیان و دیگر ابزارهای موجود اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 


ثبت نظر

ارسال