خدمات جدید شرکت گروتمان

پنجره ایرانیان: مجموعه گروتمان برای نمایندگان خود امکانی به ‏وجود آورده است تا تحلیل محاسبات ترمودینامیکی (گذردهی حرارتی) پروژه‌ها را در اختیار داشته باشند و این تحلیل را در پروپوزال‌های خود به مشتریان ارائه دهند.
  • یکشنبه 11 مهر 1395 ساعت 14:31

مهندس ظفرفرخی در گفتگوی خود با پنجره ایرانیان، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: از آنجایی که هدف و رسالت مجموعه گروتمان ارائه خدمات فنی و مهندسی حرفه‌‏ای است و نه صرفا فروش پروفیل و ...، ارائه چنین خدمتی نیز در همین راستا و با چنین هدفی تدارک دیده شده است.

مدیر مجموعه گروتمان در توضیح این خدمات جدید، گفت: شرکت گروتمان در حرکتی جدید امکان تحلیل محاسبات ترمودینامیکی برای کل پروژه‌های در اختیار نمایندگان خود را مهیا کرده و نمایندگان قادر خواهند بود در صورت نیاز این تحلیل را در پروپوزال‌های مشتریان خود ارائه دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: بدیهی است ارائه این تحلیل به مشاوران و مجریان این امکان را خواهد داد تا تحلیل واقع‏‌بینانه‌ای از وضعیت پروژه، نیازسنجی دقیق در زمینه انتخاب مصالح، نوع شیشه و همچنین تحلیل مناسب‏تری از تاسیسات سرمایشی و گرمایشی داشته باشند که خود می‏‌تواند هم از بعد تامین آسایش و هم بهینه ساختن هزینه‌های اقتصادی راهکار ارائه دهد.

گفتنی است، مجموعه گروتمان نمایندگی محصولات آساش را در اختیار داشته و به نمایندگان خود انواع خدمات مشاوره‏ای در زمینه ساخت در و پنجره و نیز نمای آلومینیومی را ارائه می‏‌دهد.


ثبت نظر

ارسال