همایش خانواده بزرگ عایق کویر یزد برگزار شد

پنجره ایرانیان: همایش خانواده بزرگ گروه عایق کویر یزد با حضور مدیران این مجموعه و شرکت‌های ویستابست و سیندژ، نمایندگی‏ ها و جمعی از فعالان صنعت در و پنجره، 15 مهرماه در باشگاه بانک صنعت و معدن تهران برگزار شد.
  • دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 14:48

به گزارش پنجره ایرانیان، در این گردهمایی که به‌منظور تبادل‌نظر و آشنایی مجموعه‌های همکار برگزار شده بود، پس از عرض خیرمقدم آقان مهندس اخوان دستمالچی مدیرعامل گروه عایق کویر و مهندس افلاطونیان مدیر فروش این گروه تولیدی، مهندس محمود صداقت (مدیرعامل ویستابست)، دکتر خطیبی (رئیس هیئت‌مدیره زرین بنا پارسیان- سیندژ)، مهندس مجتبی بیات (مدیر فنی، آموزش و کنترل کیفیت ویستابست) و مهندس امیر قاسمی (مدیر فروش شرکت زرین بنا پارسیان تولیدکننده پروفیل با برند سیندژ) به سخنرانی پرداختند.

مهندس محمود صداقت مدیرعامل ویستابست در ابتدای این همایش با اشاره به نحوه محاسبه کیفیت در و پنجره، گفت: در صنعت پنجره‏ سازی اگر پنجره‏ای خوب یا بد باشد آن را به حساب برند سازنده پروفیل می‏ گذارند، درحالی‌که کیفیت پروفیل فقط یکی از عوامل کیفیت پنجره است و عوامل دیگر نیز به نسبت ‏های مختلف دخیل هستند.

وی افزود: در مجموعه ویستابست یک سری گواهی‌نامه تهیه شده تا در اختیار تولیدکنندگانی قرار بگیرد که الزامات و قوانین فنی ویستابست را رعایت می ‏کنند. به‌این‌ترتیب کارگاه‌هایی که این الزامات فنی را رعایت نکنند از گردونه مصرف‌کنندگان ویستابست حذف می شوند و تولیدکنندگان برتر که در و پنجره استاندارد و باکیفیت تولید می‏ کنند با ما ادامه همکاری خواهند داد.

صداقت در پایان ضمن اشاره به عوامل تعیین‌کننده در موفقیت و ادامه همکاری با یک مجموعه، تاکید کرد: موفقیت یک شرکت تنها درگرو توانایی مدیران نیست بلکه به تلاش تمامی افراد و همکاران آن مجموعه وابسته است. مجموعه عایق کویر یزد و مهندس اخوان دستمالچی نیز با تلاش و فعالیت مفیدی که دارند از مهم‌ترین عوامل موفقیت مجموعه ما هستند که امیدواریم با ادامه این همکاری‏ها با شتاب و سرعت بیشتری برای رسیدن به موفقیت حرکت کنیم.

مهندس مجتبی بیات (مدیر فنی، آموزش و کنترل کیفیت ویستابست) نیز در این گردهمایی درباره نحوه محاسبه تفاوت قیمت یک پنجره خوب و استاندارد به ایراد سخن پرداخت.

بیات با اشاره به مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده تفاوت قیمت در و پنجره، گفت: سه عامل مهم در تفاوت قیمت در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی وجود دارد؛ که به‌شرط مساوی در نظر گرفتن یراق‌آلات و شیشه، این سه عامل شامل نوع پروفیل، شرایط ساخت و مونتاژ و در پایان نحوه اجرا و نصب محصول نهایی است. در مقایسه پروفیل‌ها نیز یکسان بودن وزن و اندازه و کلاس آن‌ها را باید در نظر گرفت.

مهندس امیر قاسمی (مدیر فروش شرکت زرین بنا پارسیان تولیدکننده پروفیل با برند سیندژ) نیز سخنران دیگر این نشست بود که درباره نحوه تعامل و همکاری مجموعه‌های وابسته در صنعت در و پنجره سخنانی را ایراد کرد.

قاسمی گفت: شما تولیدکنندگان در و پنجره در خط مقدم جبهه این صنعت قرار دارید، چراکه نتیجه تلاش و فعالیت سایر بخش‌ها با توجه به نحوه فعالیت شما و محصولی که به دست مشتری می‌رسانید متبلور می‌شود. در این شرایطی که صنعت ساختمان در رکود به سر می‌برد و در صنعت خودمان هم به خاطر زیادشدن رقبا، شرایط سخت‌تر شده است، وظیفه سنگین‌تری به دوش دارید و باید برای بهبود شرایط اقتصادی این صنعت تلاش مضاعفی انجام دهید.

گفتنی است در بخشی از این جلسه مهندس بیات و مهندس قاسمی به پرسش‌های جمعی از افراد حاضر در جلسه پاسخ گفت. پایان‌بخش این گردهمایی تجلیل از نمایندگان برتر عایق کویر یزد و کارمند برتر بخش فروش بود.

مشروح این گزارش در شماره آینده پنجره ایرانیان منتشر خواهد شد.


ثبت نظر

ارسال