با حضور نماینده تبریز در منطقه آزاد تجاری ارس؛

جشن تولید نوواویتا برگزار شد

پنجره‌ایرانیان: گردهمایی جشن تولید شرکت طلا پروفیل ارس (نوواویتا) اردیبهشت‌ماه 96 در منطقه آزاد تجاری ارس، جلفا برگزار شد.
  • چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 20:29

در این گردهمایی که با حضور احمد علیرضابیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، مدیران، نمایندگان فروش و کارکنان کارخانه نوواویتا و جمعی از فعالان عرصه صنعت در و پنجره و پروفیل یو.پی.وی.سی روز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه 96 برگزار شد، از زحمات مدیران، کارکنان و نمایندگی‌های فروش محصولات نوواویتا قدردانی به عمل آمد و به تعدادی از برترین‌ها هدایای ویژه‌ای اهداء شد.

این گردهمایی با بازدید حاضران از محل کارخانه نوواویتا که سال گذشته در منطقه آزاد تجاری ارس احداث شده است آغاز شد. در این بازدید مهندس محمدرضا میراب، مدیرعامل شرکت طلا پروفیل ارس ضمن معرفی فضا و امکانات کارخانه، توضیحاتی درباره روند کار و تولید محصول پروفیل یو.پی.وی.سی نوواویتا به حاضران ارائه داد.

در ادامه برنامه که در مجتمع خدماتی رفاهی «دربار ارس» تدارک دیده شده بود، مهندس ابراهیمی، مدیر روابط عمومی و تبلیغات نوواویتا پشت تریبون قرار گرفت و ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین از مهندس میراب دعوت کرد تا برای ایراد سخن به جایگاه بیاید. مهندس میراب نیز در سخنان کوتاهی ضمن خوشامدگویی، از همه حضار به‌ویژه مدیران، کارکنان و نمایندگی‌های فروش نوواویتا تقدیر و تشکر کرد.

دکتر بیگی، نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این گردهمایی حضور داشت و ضمن ایراد سخنانی پیرامون فعالیت‌های اقتصادی در منطقه آزاد ارس از مهندس میراب به‌عنوان سرمایه‌گذاری که از خارج از کشور برای ایجاد اشتغال و فعالیت صنعتی به وطن خود آمده تقدیر کرد.

در ادامه برنامه از تعدادی از مدیران، کارمندان، کارگران و نمایندگی‌های فروش برتر نوواویتا با اهداء جوایزی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

پس از پذیرایی و صرف نهار، نشست صمیمانه مهندس میراب، مدیرعامل و مهندس عبدالهی، با نمایندگی‌های فروش نوواویتا پایان‌بخش این جشن تولید بود.

گفتنی است، گزارش مفصل این گردهمایی در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.

















































ثبت نظر

ارسال