تقدیر از شرکت صنایع آلومرول نوین در مراسم روز ملی صنعت و معدن

پنجره‌ایرانیان؛ مراسم روز ملی صنعت و معدن روز شنبه هفدهم تیرماه با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در سالن اجلاس سران برگزار شد.
  • یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 3:59

در این مراسم شرکت صنایع آلومرول نوین به‌عنوان واحد نمونه صنعتی ملی در بخش صنایع معدنی فلزی انتخاب شد و محسن محمدی مدیرعامل این مجموعه تقدیرنامه و تندیس ویژه این مراسم را از دست وزیر صنعت ، معدن و تجارت دریافت کرد.

در این مراسم اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، چندی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان تشکل‌های دولتی و خصوصی فعال در حوزه صنعت و معدن حضور داشتند.

در مراسم روز ملی صنعت و معدن از برگزیدگان حوزه‌های مختلف صنعتی و معدنی در بخش‌های پیشکسوتان برتر معدنی و صنعتی، واحدهای صنعتی برتر، بهره‌برداران برتر معدنی، مکتشف برتر معدنی، صنایع معدنی فلزی و غیرفلزی برتر، طرح‌های برتر، صنعت برتر نرم‌افزار، خوشه کسب‌وکار توسعه‌یافته برتر، واحدهای صنعتی کوچک برتر و کارآفرین زن برتر تقدیر شد. در بخش نخست مراسم روز ملی صنعت و معدن از 10 برگزیده و در بخش دوم از ۳۳ برگزیده دیگر در بخش‌های مختلف صنعتی و معدنی تجلیل به عمل آمد که در مجموع از ۴۴ برگزیده تجلیل به عمل آمد.

 در حاشیه این مراسم محسن محمدی، مدیرعامل شرکت صنایع آلومرول نوین در گفتگو با خبرنگار صداوسیما ضمن اشاره به دلایل انتخاب این شرکت به‌عنوان برگزیده روز ملی صنعت و معدن کشور عنوان کرد: «شرکت صنایع آلومرول نوین علاوه بر تلاش‌هایی که در راستای ارتقاء کیفی محصولات آلومینیومی و نیز ارتقای تکنولوژی در صنعت آلومینیوم کشوری انجام داده است در سال 95 موفق شد تعداد 400 نفر به پرسنل خود اضافه کرده و اشتغال‌زایی مناسبی ایجاد کند. همچنین ما در سال گذشته میزان فروش سالانه شرکت را به 10 هزار میلیارد ریال رساندیم که 30 درصد این رقم به صادرات محصولات به کشورهای همجوار اختصاص داشت.»

وی افزود: «مجموعه صنایع آلومرول نوین در طرح توسعه خود با عنوان شهرک تخصصی آلومینیوم که در شهرک صنعتی خیرآباد اراک در حال اجرا است تاکنون تنها با استفاده از محل اعتبارات داخلی خود شرکت، مبلغ 1700 میلیارد ریال هزینه کرده است و فاز اول این پروژه در مرحله پیشرفت فیزیکی 70 درصدی می‏باشد. اگر دولت و صندوق توسعه بتواند در زمینه اعطای تسهیلات با ما همکاری کنند می‌توانیم این طرح را در کمتر از یک سال دیگر به اتمام برسانیم.






 

 


ثبت نظر

ارسال