افزایش ظرفیت تولید گام بعدی ایرالکو در راستای توسعه

پنجره‌ایرانیان؛ شاید کمتر کسی می‌توانست تصور کند که شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) به این سرعت بتواند خود را تا حدود زیادی از شرایط بحرانی خارج کند و ضمن رسیدن به ثبات نسبی در راستای توسعه نیز گام بردارد، ولی امروز با درایت مدیرعامل شرکت در کنار حمایت اعضای هیات مدیره و مجمع شرکت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل ایرالکو این شرکت در عرصه صنعت سربلند است.
  • سه شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 3:10

به گزارش ماین نیوز، در چند ماه اخیر اتفاقات بسیار بزرگی در ایرالکو رخ داده است که سبب شده امروز زمینه برای افزایش ظرفیت تولید و رقابت در عرصه بین‌المللی مهیا شود.

بهمن اخوان مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیت تولید آلومینیوم در شرکت ایرالکو سالانه ۲۷۰ هزار تن است که به دنبال آن هستیم که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم با استفاده بهینه از منابع و امکانات بتوانیم ظرفیت تولید خود را تا ۴۰۰ هزار تن در سال افزایش دهیم.

وی ادامه داد: رقابت در عرصه بین‌المللی و کسب بازار بیشتر در منطقه ماحصل افزایش ظرفیت سالانه تولید خواهد بود که به آن دست پیدا خواهیم کرد.

اخوان تصریح کرد: در کنار افزایش ظرفیت سالانه تولید توجه ویژه‌ای نیز به صنایع پایین‌دستی داریم چراکه معتقدیم تقویت این صنایع در بلندمدت به‌مثابه تقویت خود ایرالکو خواهد بود.

مدیرعامل ایرالکو خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح در عرضه محصول به‌نوعی که مصرف‌کننده بتواند در حداقل زمان باقیمت مناسب کالای خود را دریافت کند، حذف واسطه‌ها، کسب سهم بیشتر در بازار بین‌الملل و راه‌اندازی زودتر از موعد خط ۴ شرکت نشان دادیم که هیچ‌چیز دور از دسترس نیست و با تلاش و پشتکار در کنار توکل به خدا می‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.


ثبت نظر

ارسال