حضور مدیرعامل ایرالکو در نمایشگاه آلومینیوم استانبول

پنجره‌ایرانیان؛ بهمن اخوان مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) در نمایشگاه آلواکسپو ۲۰۱۷ در استانبول حضور یافت.
  • پنجشنبه 27 مهر 1396 ساعت 5:53

بهمن اخوان تنها مدیرعامل ایرالکو بوده که طی ادوار حضور این شرکت در نمایشگاه مهم آلواکسپو در استانبول ترکیه شخصا در این رویداد حضور یافته است و با اختصاص زمان مناسب به سوالات صنایع پایین‌دستی آلومینیوم ایران که در نمایشگاه حاضر بودند، پاسخ داد. علاوه بر این، اخوان به مشتریان خارجی هم که به غرفه ایرالکو می‌آمدند به همراه تیمی متشکل از بخش‌های فنی، بازرگانی، فروش و نظارتی پاسخگو بود.

نمایشگاه آلومینیوم استانبول (ALUEXPO) نمایشگاه تخصصی در حوزه فناوری‌های آلومینیوم، ماشین‌آلات و محصولات مرتبط است. در این نمایشگاه به موضوعاتی مانند محصولات ذوب و ریخته‌گری، ماشین‌آلات فلزکاری و پردازش پرداخته می‌شود. در نمایشگاه آلومینیوم ترکیه برای توسعه تجارت در حوزه آلومینیوم فرصت‌های بسیار مناسبی وجود دارد و برترین شرکت‌ها و تولیدکنندگان در این نمایشگاه مشارکت می‌کنند. این نمایشگاه منحصربه‌فرد بهترین نمایشگاه در منطقه اوراسیا در حوزه آلومینیوم به شمار می‌آید.

نمایشگاه آلومینیوم استانبول (ALUEXPO) توسط انجمن آلومینیوم ترکیه حمایت می‌شود و در آن غرفه‌هایی مانند صنایع ریخته‌گری، صنایع پوشش دهی و آبکاری، اجاق تجهیزات و تکنولوژی تولید اولیه، اجاق‌گاز و جوش‌های آلومینیوم به ارائه محصولات و خدمات می‌پردازند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم استانبول از 13 تا 15 مهرماه 96 در مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM) برگزار شد.

 


ثبت نظر

ارسال