همایش سودال در هتل اسپیناس برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ همایش سودال با حضور جمعی از فعالان صنعت در و پنجره و ساختمان در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.
  • یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 2:50

گردهمایی همکاران و فعالان شرکت سودال با حضور کوئن وویت (koen wuyts)، مدیر بخش خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه سودال، مدیران شرکت سودال پارس، جمعی از مدیران و فعالان صنعت در و پنجره و ساختمان روز دوشنبه 1 آبان ماه 96 در سالن لاتون هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای کوئن وویت به معرفی شرکت سودال بلژیک پرداخت که سخنانشان توسط آقای فرشید بیات ترجمه می‌شد. پس‌ازآن مهندس بیات، مدیر بخش ایران شرکت سودال به معرفی شرکت سودال پارس، فعالیت‌ها و محصولات این شرکت در ایران پرداخت.

در ادامه برنامه، با پخش فیلم کوتاهی از مجموعه سودال، فعالیت‌ها، محصولات و بخش‌های مختلف آن به حاضران معرفی شد. سخنران بعدی همایش آقای گرجی از شرکت پارس نوین سازه بود که مطالبی پیرامون چسب‌های نما و چسب دوجزئی آلومینیوم بیان کرد. پس‌ازآن آقای رضایی مهر در تکمیل سخنان آقای گرجی مطالبی در خصوص محصولات سودال ایراد کردند.

در بخش بعدی همایش، از مجموعه‌های همکار با اهدای لوح توسط آقای کوئن وویت تقدیر به عمل آمد و به مجموعه‌های منتخب گواهی عاملیت فروش اعطا شد. پایان‌بخش مراسم، برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جایزه به دو نفر از حاضرین در همایش بود.

گفتنی است، مشروح این همایش در شماره آتی نشریه پنجره‌ایرانیان منتشر خواهد شد.


 

 


ثبت نظر

ارسال