هم‌زمان با رونمایی در نهمین نمایشگاه در و پنجره تهران؛

عرضه نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin

پنجره‌ایرانیان؛ نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin برای گوشی‌های موبایل با سیستم‌عامل (Android و iOS) طراحی و به بازار عرضه می‌شود.
  • سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت 1:42

شرکت فناوری داده پویشگر بعد از ارائه موفق نسخه دسکتاپ نرم‌افزار MasterWin (نرم‌افزار حرفه‌ای طراحی، فروش و تولید انواع در و پنجره) و مشاهده استقبال فراوان در و پنجره‌سازان حرفه‌ای به سبب امکانات و ویژگی‌ها و امکانات زیادی که این نرم‌افزار را از دیگر نرم‌افزارهای مشابه متمایز ساخته است بر آن شد که نسخه گوشی همراه این نرم‌افزار را با همان امکانات تهیه و طراحی کند.

نسخه موبایل نرم‌افزار MasterWin برای همکاران بازاریاب و باهدف کاهش خطاهای اپراتوری در طراحی‌های مجدد پروژه‌ها و همچنین کاهش زمان‌های موردنیاز جهت هماهنگی و تبادل اطلاعات بین بازاریابان و دفاتر شرکت‌ها برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی شده است.

وجه تمایز نرم‌افزار موبایل MasterWin با سایر نرم‌افزارهای مشابه در این است که همانند نسخه اصلی خود قابلیت طراحی انواع یونیت‌های لولایی، کماندار با قوس متفاوت، کشویی تک‌ریل و جفت ریل و کتیبه دار، ترکیب کشویی و بازشو، پنجره‌های لنگه مخفی، کوپل‌دار، درهای با آستانه، درهای با پاخور و غیره را شامل بوده و همچنین برای پروژه‌های طراحی‌شده قابلیت صدور انواع پیش‌فاکتورهای مالی با در نظر گرفتن تنظیمات و تغییرات دلخواه موردنیاز کاربر را دارا می‌باشد.

برجسته‌ترین وجه تمایز نرم‌افزار موبایل MasterWin توانایی ارسال پروژه‌ها و دریافت اطلاعات مشخصات اجزا و اقلام مصرفی با نسخه کامپیوتری است. این قابلیت نرم‌افزار، کاربران نسخه‌های کامپیوتری را از طراحی مجدد پروژه‌ها و یا ورود اطلاعات پروفیل و یراق و شیشه و ... در نسخه‌های موبایل رها کرده و دیگر حتی نیاز به هماهنگی‌های مربوط به تغییرات قیمت اجزای مصرفی نمی‌باشند. به کمک این ویژگی کاربران نرم‌افزار موبایل MasterWin به‌راحتی می‌توانند با فشردن یک کلیک ساده دیتای خود را بروز کرده و یا اطلاعات پروژه‌های خود را برای همکاران خود ارسال کنند.

گفتنی است، نرم‌افزار موبایل MasterWin برای سیستم‌عامل‌های iOS و Android طراحی و پیاده‌سازی شده است و هم‌زمان با نهمین نمایشگاه در و پنجره تهران به‌صورت رایگان به کلیه مشتریان شرکت ارائه می‌شود.

 


ثبت نظر

ارسال