گریدبندی واحدهای تولیدی توسط آکپا ایران

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت آکپا ایران اقدام به گریدبندی واحدهای تولیدی و اجرایی با ارائه گواهینامه مهارتی اختصاصی کرده است.
  • سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 21:5

به گزارش روابط عمومی آکپا ایران، این شرکت تولیدکننده پروفیل در و پنجره آلومینیومی جهت حصول اطمینان مشتری از تولید در و پنجره با مشخصات فنی و تولیدی قابل‌قبول و الزامات مشتریان، اقدام به گریدبندی واحدهای تولیدی و اجرایی با ارائه گواهینامه مهارتی اختصاصی شرکت آکپا ایران در زمینه تولید در و پنجره و سیستم‌های نما کرده است.

این گواهینامه بنا به درخواست واحد تولیدی و اجرایی و پس از ارزیابی و سنجش توسط کارشناسان شرکت آکپا صادر می‌شود. واحدهای تولیدی بر اساس معیارهای ارزیابی شرکت آکپا ایران و طبق چک‌لیست ارزیابی کارگاه‌های تولیدی به شماره F-MA-003 که شامل تخصص و تجربه، قابلیت‌های نیروی انسانی، امکانات و فضای کارگاهی، تجهیزات و دستگاه‌های تولیدی است، گریدبندی می‌شوند.

این گریدبندی در سه سطح A،B و C به واحدهای تایید شده ارائه می‌شود که در این گرید‌بندی، گرید A عالی، گرید B خوب و گرید C متوسط است.

تعاریف سطوح گریدبندی:

گرید: A شامل شرکت‌هایی است که توانایی طراحی، تولید، اجرا و نصب انواع در و پنجره و سیستم‌های نما و قابلیت اجرای پروژه‌های بزرگ صنعتی و تجاری و مسکونی را دارند.

گرید: B شامل واحدهایی با مساحت کارگاهی مناسب با به‌کارگیری افراد متخصص و استفاده از دستگاه‌های تولیدی مناسب است که قابلیت اجرای پروژه‌های متوسط تجاری و مسکونی را دارند.

گرید: C شامل واحدهایی با مساحت کارگاهی مناسب با به‌کارگیری افراد متخصص و استفاده از دستگاه‌های تولیدی که قابلیت اجرای پروژه‌های معمولی تجاری و مسکونی را دارند.


ثبت نظر

ارسال