محسن صفایی عضو تحریریه فصلنامه گواهینامه فنی شد

پنجره‌ایرانیان؛ محسن صفایی، مدیرعامل شرکت همارشتن عضو تحریریه گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان شد.
  • شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 23:16

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان در بسیاری از محصولات تولیدی، نشان کیفیت و اعتبار در بازار مصرف‌کننده‌های ایرانی را دارد. اکثر شرکت‌های تولیدی ایرانی که خود را ملزم به حفظ و ارتقای کیفیت محصولاتشان می‌دانند بانام گواهینامه فنی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان به‌خوبی آشنا هستند.

مرکز تحقیقات برای چهارمین سال است که به انتشار فصلنامه‌ای با عنوان فصلنامه گواهینامه فنی می‌پردازد. این فصلنامه شامل اطلاعات مفید و تخصصی مختلفی است؛ معرفی مرکز تحقیقات و عملکرد بخش‌های آن به‌عنوان یک مرکز علمی و تحقیقاتی، اهمیت و جایگاه گواهینامه فنی درزمینه‌های مختلف صنعتی کشور ازجمله صنعت ساختمان و همچنین مقالاتی پیرامون محصولات و پیشرفت‌های شرکت‌های مختلف ازجمله مباحثی هستند که در فصلنامه مطرح می‌شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی گروه صنعتی همارشتن، این مجموعه مفتخر است که نه‌تنها جز اولین دارندگان گواهینامه فنی برای محصولات خود است بلکه جز معدود شرکت‌های تولیدکننده‌ای است که مدیرعامل آن به‌عنوان عضو هیئت تحریریه در تهیه فصلنامه گواهی‌نامه فنی مشارکت می‌کند.

گفتنی است، همارشتن یکی از واحدهای فعال درزمینه تولید انواع محصولات پلیمری و پروفیل‌های یو.پی.وی.سی در و پنجره در کشور است.


ثبت نظر

ارسال