«آبایان» با برند «مکس‌وین» در ایران اکسپو شرکت کرد

پنجره‌ایرانیان؛ ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران موسوم به ایران اکسپو، با رنگ و بوی متفاوت‌تری نسبت به دوره‌های قبل 12 اردیبهشت 1403 به کار خود پایان داد.
  • یکشنبه 6 خرداد 1403 ساعت 15:3

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران موسوم به ایران اکسپو که 8تا12 اردیبهشت برگزار شده بود به کار خود پایان داد.

بر اساس اعلام  سازمان توسعه تجارت، حضور چشمگیر مهمانان خارجی در این نمایشگاه نشان داد اقتصاد ایران باوجود محدودیت‌های ناشی از تحریم و در سایه امنیت کامل توانسته است سطح تولید و به دنبال آن صادرات خود را به‌خوبی ارتقاء دهد. در این دور از نمایشگاه بیش از 35 هیأت تجاری و اتاق‌های بازرگانی خارجی و حدود 2600 نفر از مقامات سیاسی، تجاری از کشورهای اروپایی، کشورهای عضو بریکس، اعضای سازمان همکاری شانگهای، آمریکا لاتین، کشورهای همسایه و حوزه خلیج‌فارس، کشورهای حوزه اوراسیا و آفریقا حضور به هم رساندند که افزایش صددرصدی افزایش حضور تجار خارجی نسبت به سال قبل را نشان می‌دهد. شایان‌ذکر است پس از ارسال فراخوان، بیش از ۳۵۰۰ تاجر از ۱۰۳ کشور جهان برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کردند اما به دلیل محدودیت زیرساخت‌های شهری، امکان حضور این تعداد از مهمان خارجی در تهران نبود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت آبایان پلیمر صنعت جنوب پارس؛ این شرکت در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با برند صادراتی مکس وین حضور یافت.


ثبت نظر

ارسال