مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی برگزار شد

انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران چهارشنبه 27 بهمن نشست سالیانه مجمع خود را به‌منظور ارائه گزارش عملکرد سال 1395 و انتخاب بازرسان انجمن برگزار کرد.
  • یکشنبه 24 اردیبهشت 1396 ساعت 15:23

در این نشست که در محل دفتر انجمن برگزار شد، اعضاء و هیات رئیسه انجمن، اعضاء حامی، نماینده وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی، اصحاب جراید و نشریات و... حضور داشتند.

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

در ابتدای این نشست که به ریاست سنی جلسه، آقای محمود جلالی پور، در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی برگزار شد. نماینده وزارت کار و امور اجتماعی که مراحل مختلف جلسه را زیر نظر داشت و در مورد رعایت موارد قانونی تذکرات لازم را ارائه می‌کرد از حاضران خواست تا با بالا بردن دست، رای خود را درباره تائید افراد حاضر در هیات رئیسه اعلام کنند. پس از استقرار هیات رئیسه جلسه در جایگاه، نماینده وزارت از آنان خواست تا از بین خود یک دبیر و یک منشی برای انجام کارهای هیات رئیسه انتخاب کنند.

پس از شروع رسمی جلسه، وحید جلالی‏پور، دبیر و نایب‌رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران، گزارشی از عملکرد انجمن در سال گذشته ارائه داد. جلالی پور در این گزارش گفت: انجمن در سال گذشته بالغ‌بر 28 جلسه رسمی هیات مدیره و 3 جلسه رسمی هیات مدیره با مدیران صنعت یراق‌آلات برگزار کرد. در این جلسات علاوه بر بررسی بازار یراق و تعامل این صنعت با صنعتگران تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی به بررسی استانداردهای هر شرکت عضو به‌طور جداگانه پرداخته شد و اعضا به جمع‌بندی واحدی در خصوص استانداردهای یراق‌آلات در و پنجره رسیدند. همچنین مقرر گردید این استانداردها به‌منظور ثبت و ارائه به سازمان استاندارد تحویل داده شود.

جلالی‏پور ضمن اشاره به تلاش تمامی اعضاء در برگزاری جلسات مشترک با اهالی صنعت، بیان کرد: انجمن در سال گذشته موفق شد با پیگیری اعضای هیات مدیره و برگزاری 6 جلسه، تفاهم‌نامه بیمه را بازنگری کرده و موارد اصلاحی را با شرکت کارگزاری همراه بیمه حامی (الو بیمه) مطرح و مورد تائید قرار دهد.

گفتنی است، شرکت همراه بیمه حامی در حال عقد قرارداد با اعضاء انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی ایران است.

دبیر انجمن صنفی تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی افزود: برگزاری بیش از 6 جلسه با اصحاب رسانه و جراید مانند خبرگزاری صما، نشریه پنجره‌ایرانیان، پیام ساختمان، مجله ساخت‌وساز و عقد تفاهم‌نامه و قرارداد همکاری در زمینه‌های مختلف از دیگر فعالیت‌های انجمن در سال گذشته بود.

دبیر انجمن تولیدکنندگان در و پنجره یو.پی.وی.سی اعلام کرد: امضاء قرارداد همکاری و تعهد خبرگزاری صما مبنی بر تهیه خبر، گزارش و انجام مصاحبه با اعضاء انجمن و ترویج پنجره دوجداره استاندارد و فرهنگ استفاده از آن، امضاء تفاهم‌نامه و اختصاص یک صفحه ثابت به انجمن در نشریه پیام ساختمان به‌منظور ترویج فرهنگ استفاده از در و پنجره یو.پی.وی.سی و استاندارد، انتشار مطالب علمی و مقالات پژوهشی اعضاء انجمن در نشریات، تخفیف درج تبلیغات برای اعضاء، انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی رویدادها، همایش‌ها و نشست‌های خبری انجمن در نشریات ازجمله موارد پیش‌بینی‌شده در این تفاهم‌نامه‌ها است.

جلالی‏پور گفت: انجمن در سال گذشته 4 جلسه حضور در رادیو اقتصاد را تدارک دید. در یکی از این برنامه‌های رادیویی به نام کالای ایرانی که از رادیو اقتصاد پخش می‌شود از دبیر انجمن برای حضور و انجام مصاحبه در این برنامه دعوت شد.

وی افزود: انجمن در سال گذشته سه نوبت در نمایشگاه برندهای لوکس ساختمانی حضور پیدا کرد و دبیر انجمن در همایش‌هایی که هم‌زمان در این نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد سخنرانی کرد. حضور در نمایشگاه تبریز و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در سه روز از جمله دیگر اقدامات انجمن در سال گذشته است.

جلالی‏پور در پایان خاطرنشان کرد: انجمن در پایان سال کاری خود در هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی در و پنجره و صنایع وابسته تهران حضور یافت و موفق شد 6 کلاس آموزشی در دو نوبت صبح و عصر در این نمایشگاه برگزار کند که با استقبال خوبی از طرف بازدیدکنندگان نیز مواجه شد.

در ادامه جلسه، پیمان خلیل‏ زاده، بازرس انجمن نیز گزارشی از ترازنامه مالی 1395 انجمن ارائه داد و برخی از مطالبات و انتظارات اعضا از هیات مدیره را مطرح ساخت. خلیل زاده در این گزارش، صورت‌های مالی و ترازنامه و همچنین صورت منابع و مصارف منتهی به تاریخ 30 آذرماه 1395 را به اطلاع اعضاء انجمن و حاضران رساند. آمار تعداد اعضاء و میزان درآمد انجمن از حق عضویت اعضاء از دیگر مواردی بود که در گزارش بازرس انجمن به آنها اشاره شد.

پس از گزارش بازرس و مطالبی که مطرح شد دبیر انجمن مجددا پشت تریبون قرار گرفت و در خصوص این موارد توضیحاتی ارائه داد.

در ادامه جلسه، زمان انتخاب دو نفر بازرس انجمن و یک عضو علی‌البدل بازرس فرارسید و چهار نفر کاندیداتوری خود را برای تصدی این سمت اعلام کردند. حسین محمدی‏نیک نخستین نفری بود که پشت تریبون قرار گرفت و ضمن اشاره به فعالیتش در سمت بازرس انجمن در سال گذشته از همکاران خود خواست تا برای ادامه کار در این سمت به وی رای دهند. پیمان خلیل‏زاده نیز دیگر بازرس انجمن در سال گذشته بود که مجددا پشت تریبون قرار گرفت و پس از معرفی مختصر خود به سوابقش در سمت بازرس انجمن سال گذشته اشاره کرد و از همکارانش خواست برای ادامه فعالیت در این سمت همچنان به وی اعتماد کنند. محسن سعادت‏منش و محمد تاجری نیز که در جلسه حضور نداشتند، از طریق نمایندگان خود آمادگی‌شان را برای شرکت در انتخابات بازرس انجمن اعلام کردند.

پس ‌از آنکه نامزدهای سمت بازرس انجمن به معرفی برنامه‌های خود پرداختند، رای‌گیری به‌صورت مخفی انجام شد و در نهایت حسین محمدی‏ نیک و پیمان خلیل زاده به‌عنوان بازرس اصلی و محسن سعادت‏منش به‌عنوان ناظر علی‌البدل انتخاب شدند.

انتخاب روزنامه رسمی انجمن از دیگر مواردی بود که در دستور کار جلسه قرار گرفت که به‌اتفاق آرا روزنامه ابرار مجددا به‌عنوان روزنامه رسمی برای درج آگهی‌نامه‌ها، اسناد و گزارش‌های انجمن انتخاب شد.



نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 115-اردیبهشت96


ثبت نظر

ارسال