همایش سودال در هتل اسپیناس برگزار شد

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت سودال بلژیک از جمله شرکت‌های بزرگ و مطرح در صنعت چسب و فوم در دنیا است که به‌تازگی فعالیت رسمی خود را در ایران آغاز کرده است.
  • یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 15:10

سودال پارس به‌عنوان شرکت داخلی وابسته به سودال بلژیک است که به‌صورت مستقیم توسط این شرکت در ایران تاسیس شده است تا بر کار فروش محصولات سودال در ایران نظارت داشته باشد. سودال پارس به‌منظور معرفی بیشتر این شرکت و محصولاتش و همچنین آشنایی همکاران و نمایندگی‌های فروش خود در ایران جلسه‌ای برگزار کرد.

 گردهمایی همکاران و فعالان شرکت سودال با حضور کوئن وویت (koen wuyts)، مدیر بخش خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه سودال، مدیران شرکت سودال پارس، جمعی از مدیران و فعالان صنعت در و پنجره و ساختمان، روز دوشنبه 1 آبان ماه 96 در سالن لاتون هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.


برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید


در ابتدای این مراسم آقای کوئن وویت به معرفی شرکت سودال بلژیک پرداخت که صحبت‌هایش توسط آقای فرشید بیات ترجمه می‌شد. وویت در ابتدا ضمن خوشامدگویی به همه حاضران و کسانی که دعوت سودال را پذیرفتند و در همایش شرکت کردند، گفت: از این‌که در تهران و در کنار شما دوستان و همکاران عزیز هستم بسیار خوشحالم و از این‌که نمی‌توانم با زبان فارسی صحبت کنم از شما عذر می‌خواهم. من به نمایندگی از طرف مجموعه بزرگ سودال در اینجا هستم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم و با کمک هم مجموعه سودال را در ایران راه‌اندازی و تقویت کنیم چراکه نیاز به محصولات ما در ایران بسیار زیاد است و ما باید بتوانیم پاسخگوی این نیاز باشیم.

مدیر بخش خاورمیانه، آفریقا و اقیانوسیه سودال گفت: سودال شرکتی است با بیش از 50 سال سابقه و تجربه در دنیا و ما مفتخر به این هستیم که در همه جای دنیا ارتباط مستمر و بسیار نزدیکی با همکاران و مشتریانمان برقرار می‌کنیم. هدف ما از حضور در ایران یک کار بلندمدت و دائمی است و برنامه‌ریزی ما بر این مبنا قرار دارد که به‌عنوان یک بازار هدف عمده و اصلی به ایران نگاه کنیم. ما برای 50 سال آینده در ایران برنامه‌ریزی کردیم و مانند شرکت‌هایی که به‌صورت موقت در اینجا فعالیت می‌کنند نیستیم.

وویت افزود: ما می‌دانیم که محصولات مختلف زیادی با کیفیت و قیمت‌های متفاوتی در بازار ایران وجود دارد ولی ما از روز اول با عرضه محصولات باکیفیت کارمان را شروع کردیم و وارد جنگ قیمت با هیچ گروهی نمی‌شویم. در واقع کیفیت حرف اول را در سودال می‌زند و همین ثبات کیفیت شرکت ما را به این جایگاه رسانده است.

وی اظهار کرد: یکی از مواردی که در سودال وجود دارد این است که باید طرز تفکر ما بین‌المللی باشد ولی رفتارمان باید محلی و داخلی باشد چون سودال در 130 کشور دنیا فعالیت دارد و محصولات خود را عرضه می‌کند. سیاست ما به این صورت است که ابتدا بازار هدف را شناسایی کنیم، ظرفیت‌ها و توانایی‌های آن را بررسی کنیم و به‌مرور و با آرامش فعالیتمان را گسترش دهیم. این موضوع باعث می‌شود که ما اشتباه کمتر و ضریب موفقیت بیشتری داشته باشیم.

وویت تاکید کرد: ما در سودال به تعهداتمان پایبند هستیم و هر قولی که به شما می‌دهیم را انجام می‌دهیم. برنامه کاری ما در همه جای دنیا به این شکل است که علاوه بر محصولاتمان، علم و تکنولوژی آن را هم انتقال می‌دهیم. ما سعی می‌کنیم موارد فنی و علمی مورد نیاز را به مصرف‌کنندگان محصولات سودال آموزش دهیم تا مصرف‌کنندگان بیشترین سطح کیفی محصولات را به دست بیاورند و با رضایت کامل از این محصولات استفاده کنند.

مدیر بخش خاورمیانه سودال گفت: برنامه جهانی سودال این‌گونه است که همواره به فکر به‌روزرسانی و ارتقاء سطح کیفی محصولاتش است و در هیچ سطحی متوقف نمی‌شود. همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی در دنیا هرروزه رشد و توسعه پیدا می‌کند و اگر ما می‌خواهیم در سطح اول دنیا رقابت کنیم و محصول استاندارد عرضه کنیم باید از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در محصولاتمان استفاده کنیم.

وی افزود: سودال بیش از 1200 محصول در سراسر دنیا تولید و عرضه می‌کند که گوشه کوچکی از این محصولات را شما در اینجا مشاهده می‌کنید. ما تلاش می‌کنیم بهترین محصولاتمان را برای عرضه به بازار ایران انتخاب کنیم تا بتوانیم به‌مرور با گسترش این محصولات سهم بیشتری از بازار ایران را در اختیار داشته باشیم.

وویت در پایان از همه همکارانش در سودال پارس به‌ویژه دکتر بیات به خاطر برگزاری این همایش و فرصتی که به وجود آوردند تا لحظاتی در کنار سایر همکاران باشد تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که در همایش‌های آتی نیز حاضران را ببیند.

پس‌ازآن دکتر بیات، مدیر بخش ایران شرکت سودال به معرفی شرکت سودال پارس، فعالیت‌ها و محصولات این شرکت در ایران پرداخت. در این بخش از برنامه، بیات با پخش اسلاید و ویدئوهای کوتاه به معرفی مدیران و قسمت‌های مختلف کارخانه سودال در بلژیک پرداخت.

مدیر بخش ایران شرکت سودال گفت: شرکت سودال که فعالیتش را از سال 1969 آغاز کرده است بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات فوم پلی اورتان در دنیاست. سودال یک شرکت تخصصی است که علاوه بر تولید و عرضه محصولات مختلف شیمیایی، تکنولوژی این محصولات را هم به دنیا عرضه می‌کند. سودال در حال حاضر بالغ‌بر 2700 نفر کارمند دارد که در بخش‌های مختلف این شرکت با 17 کارخانه و 61 شعبه در 45 کشور از 4 قاره دنیا فعالیت می‌کنند و محصولات سودال را در بیش از 130 کشور دنیا عرضه می‌کنند.

بیات در بخش بعدی با نمایش تصاویر، برخی از محصولات سودال را که به بازار ایران عرضه می‌شود معرفی کرد.

در ادامه برنامه، با پخش فیلم کوتاهی از مجموعه سودال، فعالیت‌ها، محصولات و بخش‌های مختلف آن به حاضران معرفی شد. سخنران بعدی همایش آقای گرجی از شرکت پارس نوین سازه بود که مطالبی پیرامون چسب‌های نما و چسب دوجزیی آلومینیوم بیان کرد. پس‌ازآن آقای رضایی مهر در تکمیل سخنان آقای گرجی مطالبی در خصوص محصولات سودال ایراد کردند.

در بخش بعدی همایش، از مجموعه‌های همکار با اهدای لوح توسط آقای کوئن وویت تقدیر به عمل آمد و به مجموعه‌های منتخب گواهی عاملیت فروش اعطا شد.

پایان‌بخش مراسم، برگزاری قرعه‌کشی و اهدای جایزه به دو نفر از حاضران در همایش بود. در پایان و پس از صرف شام، هدایایی از سوی شرکت سودال به‌رسم یادبود به شرکت‏‌کنندگان در این گردهمایی تقدیم شد.

نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 122-آذر96


ثبت نظر

ارسال