در گفتگو با ریاست هیئت مدیره شرکت کیان‏ پن مطرح شد:

آورتا در مسیر پیشرفت

آورتا، امروزه به برندی تبدیل شده است که نیاز چندانی به معرفی ندارد. این پروفیل یو.پی.وی.سی نام‏ آشنا حدود ده سال است که در استان مازندران در حال تولید است و در حال حاضر کارگاه ‏های بسیاری در سطح کشور از این پروفیل استفاده می‏ کنند.
  • سه شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 11:13

فرصتی به دست آمد تا گفتگویی ترتیب دهیم با آقای احمد جمشیدی، ریاست هیئت مدیره شرکت کیان پن، و از چند و چون فعالیت‏ های این شرکت موفق مطلع شویم.از ایشان درباره کیفیت پروفیل ‏های آورتا پرسیدیم و همچنین از تدابیری که مدیریت کیان ‏پن برای ارتقای سطح کیفی محصولات آورتا اندیشیده است، جویا شدیم. در این گفتگو ریاست هیئت مدیره شرکت کیان‏ پن، از محصولات جدید این شرکت و طرح‏ های توسعه آن برای ما گفت و به تحلیل بازار یو.پی وی.سی پرداخت. با هم این گفتگو را می‏ خوانیم:

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید.

 جناب آقای جمشیدی، از اینکه وقت خودتان را در اختیار پنجره ایرانیان قرار دادید، بسیار سپاسگزارم.

ضمن عرض سلام و ادب و آرزوی توفیق برای تمامی مسئولان و کارکنان نشریه پنجره ایرانیان و مخاطبان محترم، من همین جا از شما به دلیل تلاش و پشتکارتان جهت ارتقای صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی و ارزش بالای فعالیت تان در این صنعت تشکر و قدردانی می ‏کنم و در خدمت شما هستم.

از نظر شما پروفیل آورتا در چه سطحی از استاندارد قرار دارد؟

در حال حاضر پروفیل آورتا به لحاظ کیفی و استفاده از مواد اولیه و روی هم رفته کلیه عوامل دخیل در روند تولید پروفیل، در سطحی فراتر از استاندارد قرار دارد.

جهت بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود چه تدابیری اندیشیده‏ اید؟

ما به منظور بهبود کیفیت پروفیل در چند سال اخیر به طور جدی با همکاری واحدهای داخلی خصوصا واحد کنترل کیفیت و واحد تولید و نظارت ‏های کیفی این دو واحد، چه در روند تولید و چه در روند مونتاژ پنجره توسط مونتاژکاران، مسیر رو به رشد را پیموده ‏ایم. همین طور تغییراتی در روند تولید پروفیل و نحوه فرمولاسیون مواد انجام پذیرفته که البته در این فرایند سپاسگزار کارکنان آورتا در واحدهای تولید و کنترل کیفیت هستیم و از تمرکز و نظارت‏ ها و تلاش این دو واحد کمال تشکر را داریم.

در مورد مبحث بازاریابی که امروزه شاکله اصلی شرکت‏ ها و کارخانجات تولیدی را تشکیل می ‏دهد، چه تمهیداتی اندیشیده ‏اید؟

بحث بازاریابی را با در نظر داشتن  شرایط روز بازار و تعیین بازار هدف و همین طور منطقه ‏بندی جغرافیایی، با برگزاری جلسات حضوری و نشست‏ های رودررو و مستقیم با مونتاژکاران در و پنجره یو.پی.وی.سی در سراسر کشور توسط واحد بازاریابی در حال پیگیری هستیم. ضمن اینکه در حال حاضر منطقه تهران و البرز تحت پوشش بازاریابی آورتا قرار دارد.

آیا شاهد عرضه محصولات جدیدی از آورتا خواهیم بود؟

به منظور ارتقای سبد محصولات آورتا و همچنین افزایش پک پروفیل‏، قالب‏ هایی با بهترین کیفیت خریداری شده و تولید سه پروفیل کاربردی به نام ‏های فریم کشویی تک ریل، لنگه در بیرون بازشو، و فریم بازسازی، در دستور کار قرار گرفته است و به زودی مونتاژکاران می ‏توانند این محصولات را از واحد فروش آورتا تهیه کنند.

آیا برنامه‏ ای را جهت توسعه کارخانه آورتا در دستور کار دارید؟

بله ما از اواخر سال 1393 کارخانه جدید آورتا را با مساحتی بالغ بر 25000 متر مربع با انبارها و سوله‏ های وسیع احداث و راه اندازی کرده‏ ایم و تصمیم بر افزایش تعداد خطوط اکسترودر از 11 خط فعلی به 30 خط را در برنامه توسعه داریم.

کارگاه ‏های مونتاژ باید از چه شرایطی برخوردار باشند تا موفق به دریافت پروفیل ‏های آورتا شوند؟

کارگاه‏ های مونتاژ با توجه به طرح‏ های بازاریابی و فروش آورتا و نیز با توجه به  فضای کار و سیستم ماشین ‏آلات مونتاژ و دیگر فاکتورهای کیفی گزینش می‏ شوند و قرارداد همکاری با توافق طرفین و با هدف برد ـ برد منعقد می‏ گردد.

آیا نظارتی بر کارگاه‏ های زیرمجموعه خود دارید؟

بله، نظارت بر کارگاه ‏هایی که با پروفیل آورتا کار می ‏کنند، توسط واحد کنترل کیفیت به صورت متمرکز از سال 1392 آغاز شده است و بدون وقفه تا به امروز ادامه داشته است.

آیا برنامه خاصی برای تحکیم روابط شرکت آورتا با کارگاه ‏های مونتاژکار در دستور کار دارید؟

ما برای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان و همین طور جهت اینکه تنوعی در روند ارتباطمان با مونتاژکاران به وجود آید، طرح ‏های تفریحی و مسافرتی متنوعی برای مونتاژکاران برتر و نمونه لحاظ کرده‏ ایم که از ابتدای تابستان امسال در حال اجرا می‏ باشند.

توزیع پروفیل آورتا در استان تهران به چه صورتی انجام می‏ شود؟

توزیع پروفیل آورتا در دو استان تهران و البرز با توجه به بازاریابی تخصصی که در حال انجام است، به صورت کاملا مستقیم و بدون هیچ نماینده یا واسطه ‏ای در دستور کار قرار دارد. همچنین برای سهولت در تهیه پروفیل، انباری در شهرک صنعتی گلگون واقع در جاده قدیم کرج، از دی ماه 1393 راه اندازی شده است و پروفیل بعد از تکمیل مراحل خرید در اسرع وقت به کارگاه‏ های مونتاژ منتقل می ‏گردد.

آیا آورتا با مصرف ‏کنندگان محصولات خود ارتباطی دارد و اگر شکایتی در این زمینه وجود داشته باشد، به چه نحو رسیدگی می ‏شود؟

بله، واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش آورتا همواره آماده پاسخگویی به پیشنهادات و انتقادات مشتریان عزیز می ‏باشد. بر همین اساس، به محض ارسال بار و دریافت محصول توسط مشتری، این واحد جهت اطلاع از نحوه خدمات‏ دهی با مشتریان در ارتباط هستند تا در صورت بروز مشکل، سریعا اقدامات لازم را به عمل آورند. چرا که همواره رضایت خاطر مشتریان اساس کار ما بوده است.

وضعیت فعلی صنعت یو.پی.وی.سی را چگونه ارزیابی می ‏کنید؟

با در نظر گرفتن واردات بی‏ رویه پروفیل یو.پی.وی.سی که متاسفانه از کیفیت لازم برخوردار نیستند و همچنین افزایش قیمت پودر پی.وی.سی عرضه شده از سوی شرکت‏ های پتروشیمی، و همین طور رکود بازار و عدم ساخت و ساز ساختمان، درشرایط فعلی افق روشنی برای این صنعت دیده نمی ‏شود. امید داریم دستگاه ‏های مسئول در این زمینه چاره اندیشی لازم را داشته باشند.

به نظر شما برای رشد و ارتقاء سطح صنعت یو.پی.وی.سی و جلوگیری از فعالیت مراکزی که محصولات بی ‏کیفیت و غیر استاندارد تولید می‏ کنند، چه راهکارهایی وجود دارد؟

قطع یقین این موضوع با چاره ‏اندیشی و حضور دستگاه‏ های متولی همچون سازمان استاندارد و مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی، و همین طور با مدیریت و نظارت دقیق‏تر این دو دستگاه صورت می‏ پذیرد و در صورت اقدامات جدی‏ تر، امید است شاهد وضعیت رو به رشد صنعت در و پنجره در آینده باشیم.

در پایان پروردگار متعال را شاکریم به خاطر لطف و مرحمتی که به بنده و دیگر همکارانمان داشته تا همواره بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیزمان، با هدف تولید ملی در راستای رشد و ارتقای صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی و در مجموع صنعت ساختمان گامی موثر برداریم.


ثبت نظر

ارسال