با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت؛

کارخانه آتاتک رسما افتتاح شد

پنجره ایرانیان: کارخانه و خط تولید جدید آتاتک طی مراسمی توسط دکتر یزدانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، 14 مهر ماه در شهرک صنعتی نظرآباد رسما افتتاح شد.
  • یکشنبه 18 مهر 1395 ساعت 14:56

به گزارش پنجره ایرانیان، در مراسمی که در تاریخ 14 مهر ماه 1395 برگزار شد، دکتر یزدانی خط تولید جدید آتاتک را افتتاح کرد.

این مراسم با حضور دکتر یزدانی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‏‌های وزارت صنعت و مدیرعامل شرکت شهرک‏‌های صنعتی کشور، دکتر موفق ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، دکتر شاه‏مرادی مدیر شرکت شهرک‏‌های صنعتی استان البرز و جمع دیگری از مسئولان استانی و صنعتگران منطقه برگزار شد.

در ابتدا و پس از افتتاح رسمی کارخانه، شرکت‏‌کنندگان از بخش‏‌های مختلف کارخانه آتاتک بازدید به‌‏عمل آورده و آقای اطهری، مدیرعامل آتاتک، توضیحات لازم را به ایشان ارائه دادند.

در بخش دیگر این مراسم دکتر یزدانی نشستی را با صنعتگران شهرک صنعتی نظرآباد برگزار کرد. وی ضمن استماع سخنان برخی از صاحبان صنایع و مسئولان محلی، دقایقی چند را به سخنرانی پرداخت. وی همچنین در حاشیه این نشست به سوالات خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ داد.

گفتنی است، کارخانه آتاتک در شهرک صنعتی نظرآباد، در دو بخش مجزا در حال تولید پروفیل‌‏های یو.پی.وی.سی و یراق‏‌آلات می‏‌باشد.

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال