با استفاده از تازه‌ترین فناوری روز دنیا صورت گرفت؛

تولید در و پنجره تمام چوب در چوبین دژ

پنجره ایرانیان: شرکت چوبین دژ با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا، در و پنجره‌های تمام چوب خود را با دو گرید کمی و کیفی عرضه کرده است تا نیاز امروز بازار را متناسب با بودجه و سلیقه مشتریان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تامین کند.
  • دوشنبه 15 آذر 1395 ساعت 10:53

محمدرضا دهقان‌‏فرد، مدیرعامل شرکت چوبین دژ در گفتگو با پنجره ایرانیان، ضمن اشاره به مزایای استفاده از چوب در صنایع مدرن، گفت: چوب از دیرباز جزو پیکره اصلی سازه بوده و امروزه نیز به‌عنوان کالای لوکس در معماری به کار می‌رود. پیشرفت‌های حاصله در سال‌های اخیر موجب شده تا محصولات متنوعی از چوب ساخته شود چراکه چوب به لحاظ بافت و رنگ علاوه بر برتری بر دیگر مواد فلزی و شیمیایی، حس آرامش و چشم‌نوازی را نیز به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: وجود بافت‌های درهم‌تنیده با خاصیت فضای جابجایی محوری در چوب، باعث مقاومت بسیار بالای آن در برابر لرزش و زلزله می‌شود؛ همین امر سبب شده است امروزه چوب جایگاهی مستحکم‌تر از قبل در استانداردهای روز دنیا در میان دیگر مواد مصرفی ساختمانی پیدا کند.

مدیرعامل شرکت چوبین دژ با اشاره به اهمیت عایق صوت، حرارت و الکتریسیته بودن محصولات ساختمانی، اظهار کرد: وجود حفره‌های میان بافتی سبب شده چوب بهترین عایق صدا تا میزان 78 دسی‌بل و مناسب‌ترین عایق حرارتی تا میزان 2/98 درصد با ضریب 1/05=W/m2k)UW)باشد. ازاین‌رو چوب مناسب‌ترین عایق حرارت، صوت و جریان الکتریکی است.

دهقان‏‌فرد گفت: کارشناسان ما در شرکت چوبین دژ توانسته‌اند با استفاده از جدیدترین فناوری روز دنیا، در و پنجره‌های تمام چوب را با دو گرید کمی و کیفی عرضه کنند تا نیاز امروز بازار را متناسب با بودجه و سلیقه مشتریان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع تامین کنند. کارشناسان ما با استفاده از سلول‌های زنده نباتی (ایزولاسیون گیاهی) عمر مفید چوب را افزایش چشمگیری داده‌اند و این مهم بدون استفاده از ایزولاسیون‌های شیمیایی و مخرب حاصل‌شده تا محیطی ایمن و سالم را داشته باشیم.

دهقان فرد در پایان، درباره عمر مفید این محصول توضیح داد: ایجاد ایزولاسیون بر اساس سلول‌های گیاهی در انواع گونه‌ها و استفاده از رنگ‌های جذبی تا قطر 2 میلی‌متر این امکان را می‌دهد که عمر محصولات در و پنجره‌مان را به بیش از دو دهه افزایش دهیم. همچنین پوشش رنگ‌های استفاده‌شده در این محصول بر پایه آب بوده و در برابر رطوبت، آب و اشعه uv مقاوم است.


ثبت نظر

ارسال