گفتگوی اختصاصی پنجره ایرانیان با مدیرعامل شرکت پرسیا پروفیل؛

سفر به دنیای رنگین پنجره‌ها

شرکت پرسیا پروفیل فام ازجمله شرکت‌های باسابقه در زمینه رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور است که خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت بیش از 10 سال است که در صنعت رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی فعالیت می‌کند.
  • دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 19:52

شرکت پرسیا پروفیل فعالیت پربار خود را با همکاری کمپانی اوربان (URBAN) آلمان در راستای تامین ماشین ‏آلات تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی و همچینی ارائه خدمات لازم از سال 1387 آغاز کرد. با توجه به پیشرفت صنعت در و پنجره در ایران و تنوع‏ پذیری و نیاز روز افزون به پنجره‏ های رنگی، این مجموعه گام بزرگ دیگری با ارائه یک نوع رنگ باکیفیت و دوستدار محیط زیست، برداشت و بدین وسیله مشکل یکنواختی و عدم تطابق پروفیل‏های سفید با نمای ظاهری ساختمان را برطرف و زیبایی را به داخل خانه‏ ها به ارمغان آورد. درسال 1388 شرکت پرسیا پروفیل با یکی از شرکت‏های بزرگ تولیدکننده رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی به نام زوبل (ZOBEL) در کشور آلمان وارد مذاکره شد و پس از تحقیقات و بررسی‏های لازم در رابطه با آب و هوای ایران، توانست رنگی باکیفیتی را به نام Zowo Plast وارد بازار کند. هم‏ اکنون رنگ زوبل به عنوان یکی از بهترین رنگ‏ها برای پروفیل یو.پی.وی.سی در سراسر جهان شناخته می‏شود. این رنگ به دلیل پایه آب بودنش، با هر نوع آب و هوایی سازگار بوده و دارای  15 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‏باشد. در سال 1394 شرکت پرسیا پروفیل محصول دیگری از تولیدات شرکت زوبل به نام‏های Deco-tec و Zowo-tec را به سبد کالایی خود افزود که این محصولات مخصوص مصنوعات چوبی داخل و خارج ساختمان می‏باشد و همانند رنگ Zowo Plast، پایه آب بوده و همچنین دوستدار و حافظ محیط زیست می‏باشد. شرکت پرسیا پروفیل هم‌اینک نمایندگی رسمی محصولات زوبل آلمان و پروفیل Ponzio لهستان و همچنین فروش رنگ‌های پایه آب یو.پی.وی.سی و رنگ‌های ترمووود را در کارنامه خود دارد. پرسیا پروفیل در حال حاضر علاوه بر فروش انواع رنگ، پروفیل و ... عملیات رنگ‌کاری در و پنجره یو.پی.وی.سی را نیز در کارگاه خود انجام می‌دهد. پرسیا پروفیل مشتری‏مداری و کیفیت‏گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و می‏کوشد نیازها و سلایق گوناگون بازار مصرف ایران را پاسخ گوید. نشریه پنجره‌ایرانیان، به‌منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این مجموعه موفق، گفتگویی با فرهاد چالپاپاق، مدیرعامل توانا و پرتلاش آن انجام داده است که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:


برای مشاهده فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید

                                                                                                                                                                                                                                 

شرکت پرسیا پروفیل فام ازجمله شرکت‌های باسابقه در زمینه رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی در کشور است که خدمات متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت که بیش از 10 سال است در صنعت رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی فعالیت می‌کند هم‌اینک نمایندگی رسمی محصولات ZOBEL آلمان و پروفیل Ponzio لهستان و همچنین فروش رنگ‌های پایه آب یو.پی.وی.سی و رنگ‌های ترمووود را در کارنامه خود دارد. پرسیا پروفیل در حال حاضر علاوه بر فروش انواع رنگ، پروفیل و ... عملیات رنگ‌کاری در و پنجره یو.پی.وی.سی را نیز در کارگاه خود انجام می‌دهد. نشریه پنجره‌ایرانیان، به‌منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این مجموعه موفق، گفتگویی با فرهاد چالپاپاق، مدیرعامل توانا و پرتلاش آن انجام داده است که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

این شرکت بیش از 10 سال است که در صنعت رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی فعالیت می‌کند. شرکت پرسیا پروفیل فعالیت پربار خود را با همکاری کمپانی اوربان (URBAN) آلمان در راستای تامین ماشین‏ آلات تولید در و پنجره یو.پی.وی.سی و همچین ارائه خدمات لازم از سال 1387 آغاز کرد. با توجه به پیشرفت صنعت در و پنجره در ایران و تنوع ‏پذیری و نیاز روز افزون به پنجره‏ های رنگی، این مجموعه گام بزرگ دیگری با ارائه یک نوع رنگ باکیفیت و دوستدار محیط زیست، برداشت و بدین وسیله مشکل یکنواختی و عدم تطابق پروفیل‏های سفید با نمای ظاهری ساختمان را برطرف و زیبایی را به داخل خانه‏ ها به ارمغان آورد. درسال 1388 شرکت پرسیا پروفیل  با یکی از شرکت‏های بزرگ تولیدکننده رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی به نام زوبل (ZOBEL) در کشور آلمان وارد مذاکره شد و پس از تحقیقات و بررسی‏های لازم در رابطه با آب و هوای ایران، توانست رنگ باکیفیتی را به نام Zowo Plast وارد بازار کند. هم ‏اکنون رنگ زوبل به عنوان یکی از بهترین رنگ‏ها برای پروفیل یو.پی.وی.سی در سراسر جهان شناخته می‏شود. این رنگ به دلیل پایه آب بودنش، با هر نوع آب هوایی سازگار بوده و دارای  15 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‏باشد. در سال 1394 شرکت پرسیا پروفیل محصول دیگری از تولیدات شرکت زوبل به نام‏های Deco-tec و Zowo-tec را به سبد کالایی خود افزود که این محصولات مخصوص مصنوعات چوبی داخل و خارج ساختمان می‏باشد و همانند رنگ Zowo Plast، پایه آب بوده و همچنین دوستدار و حافظ محیط زیست می‏باشد. شرکت پرسیا پروفیل هم‌اینک نمایندگی رسمی محصولات زوبل آلمان و پروفیل Ponzio لهستان و همچنین فروش رنگ‌های پایه آب یو.پی.وی.سی و رنگ‌های ترمووود را در کارنامه خود دارد. پرسیا پروفیل در حال حاضر علاوه بر فروش انواع رنگ، پروفیل و ... عملیات رنگ‌کاری در و پنجره یو.پی.وی.سی را نیز در کارگاه خود انجام می‌دهد. پرسیا پروفیل مشتری‏مداری و کیفیت‏گرایی را سرلوحه کار خود قرار داده و می‏کوشد نیازها و سلایق گوناگون بازار مصرف ایران را پاسخ گوید. نشریه پنجره‌ایرانیان، به‌منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با این مجموعه موفق، گفتگویی با فرهاد چالپاپاق، مدیرعامل توانا و پرتلاش آن انجام داده است که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم:

 

مختصری درباره شرکت پرسیا پروفیل و تاریخچه فعالیت آن توضیح دهید؟

شرکت پرسیا پروفیل فام در سال 1386 تاسیس شده است. ما در ابتدا به مدت چند سال نمایندگی شرکت اوربان را در اختیار داشتیم و در حال حاضر، مدت 8 سال است به‌عنوان نماینده شرکت رنگ زوبل آلمان (ZOBEL) فعالیت می‌کنیم. مدت 11 سال در صنعت در و پنجره یو.پی.وی.سی و مدت 8 سال در زمینه رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی سابقه فعالیت داریم. در حال حاضر ما هم در بخش رنگ‌آمیزی هم در زمینه فروش رنگ فعالیت می‌کنیم. مدت یک سال است رنگ چوب زوبل را که در صنعت ترمووود مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین پروفیل Ponzio محصول کشور ایتالیا و لهستان را به سبد کالایمان اضافه کردیم.

میزان استقبال از محصولات شما و رنگ کردن پروفیل یو.پی.وی.سی چگونه بوده است؟

در چند سال اخیر که استفاده از نماهای رومی به دلیل عدم صدور مجوز یا هر عامل دیگری کمتر شده است و مردم بیشتر به نماهای ترمووود، آجری و نماهای سنتی روی آورده‌اند استفاده از پنجره‌های رنگی نیز بیشتر متداول شده است. به همین دلیل استفاده از پنجره‌های یو.پی.وی.سی که به‌واسطه تکنولوژی‌هایی مانند لمینیت و رنگ‌آمیزی، تنوع رنگی فراوانی پیدا کرده است در میان مردم رواج یافته است. در این میان، رنگ کردن پروفیل یو.پی.وی.سی به خاطر مزایای زیادی که نسبت به لمینیت و حتی پروفیل سفید دارد ارجحیت بیشتری دارد.

 میزان تنوع رنگی پروفیل‌های رنگ‌شده به چه شکل است؟

خصوصیات رنگ پروفیل یو.پی.وی.سی به‌گونه‌ای است که فراوانی و تنوع رنگی بسیار خوبی در اختیار ما می‌گذارد و معمار و طراح ساختمان نیز در هنگام طراحی آزادی عمل بیشتری برای انتخاب و به‌کارگیری طرح‌ها و رنگ‌های متنوع دارد. این رنگ‌ها می‌تواند پروفیل یو.پی.وی.سی را به رنگ چوب، آلومینیوم و سایر طرح و رنگ‌های فلزی (متالیک) دربیاورد. همچنین تمامی طرح‌های لمینیت را می‌توان به‌وسیله این رنگ‌ها روی پروفیل اجرا کرد. چون ترکیب و ساخت این رنگ‌ها طبق استاندارد RAL و به‌وسیله دستگاه کامپیوتری و نرم‌افزار ویژه کارخانه ZOBEL انجام می‌شود شما می‌توانید هر طیف رنگی که مورد نظرتان است را با دادن عدد و رقم مربوط به آن رنگ با دقت بالایی به دست بیاورید. این دستگاه می‌تواند تمامی رنگ‌های RAL را که نزدیک به 215 رنگ است و حتی رنگ‌های NCS که بیش از 4000 رنگ مختلف است تولید کند. تمامی این رنگ‌ها و کلا همه رنگ‌های ZOBEL پایه آب هستند و به‌هیچ‌وجه از رنگ‌های پایه تینر و... استفاده نمی‌کند.

رنگ کردن پروفیل با رنگ‌های پایه آب ZOBEL چه مزایا و برتری نسبت به لمینیت و سایر شیوه‌ها دارد؟

همانطورکه می‌دانید یکی از معضلات و مشکلاتی که عموما پنجره‌های یو.پی.وی.سی با آن روبرو هستند بحث زرد شدن و رنگ‌پریدگی پروفیل‌های سفید و بدون رنگ است که بعد از چند سال این پنجره‌ها در نمای ساختمان زرد می‌شوند. هرچند شاید بخشی از این رنگ‌پریدگی مربوط به ضعف مواد اولیه مورد استفاده و تغییر رنگ خود پروفیل باشد ولی قسمت عمده این رنگ زرد مربوط به آلودگی‌های محیطی، دود و گردوغباری است که در هوای شهرها وجود دارد و با تجمع آن روی پنجره باعث بدرنگ شدن پروفیل می‌شود. لازم به ذکر است که این آلودگی‌ها روی لمینیت‏ها هم می‌نشینند و همین اثرات را دارند اما رنگ‌های پایه آب ZOBEL به‌واسطه خواص ویژه‌ای که دارند به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که هیچ نوع آلودگی محیطی، دوده و گردوغباری روی سطح آنها نمی‌نشیند و در درازمدت تغییر رنگ و کدرشانی نیز برای پنجره اتفاق نمی‌افتد. ضمن این‌که این رنگ به‌راحتی و به‌وسیله آب و یک شوینده معمولی قابل شستشو است. علاوه بر این، رنگ‌های ما کاملا ضد خش هستند و در دماهای بسیار بالا و بسیار پایین نیز هیچ‌گونه تغییر رنگ و تغییر حالتی در آنها صورت نمی‌گیرد. این رنگ‌ها به‌هیچ‌وجه از سطح پروفیل کنده نمی‌شوند و هیچ نوع ترک‌خوردگی، لب‌پَر شدن و برگشت رنگی در آن‌ها صورت نمی‌گیرد. به همین دلیل ما با قاطعیت تمامی رنگ‌هایمان را برای 15 سال گارانتی می‌کنیم.

استفاده از این رنگ نسبت به لمینیت زمان بسیار کمتری نیاز دارد و شما می‌توانید علاوه بر تنوع بالایی که در اختیار دارید در مدت‌زمان و با صرف هزینه کمتری پنجره یو.پی.وی.سی خود را رنگ‌آمیزی کنید. لمینیت کردن فقط روی پروفیل انجام می‌شود و باید به مقدار نسبتا زیادی باشد تا برای لمینیت کردن به‌صرفه باشد ولی شما می‌توانید حتی برای یک پنجره آماده، به هر میزان از هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید.

رنگ‌های ما قابلیت این را دارند که پروفیل یو.پی.وی.سی را کاملا شبیه پروفیل آلومینیوم کنند و رنگ‌های مختلف آلومینیوم ترمال بریک را برای ما ایجاد کنند.

نحوه رنگ‌آمیزی و اجرای این رنگ چگونه است؟

استفاده از رنگ پایه آب ZOBEL به‌واسطه تکنولوژی تولید آن، بسیار راحت است و یک کارگر ساده هم می‌تواند به‌وسیله پیستوله این رنگ را روی پروفیل اجرا کند. هر یک لیتر از رنگ پایه آب ZOBEL می‌تواند 60 مترطول پروفیل و 50 مترمربع پنجره را پوشش دهد.

نحوه گارانتی رنگ‌های شما به چه صورت است؟

تمامی محصولات ZOBEL به مدت 15 سال از سوی کارخانه گارانتی می‌شوند. در 10 سال گذشته که ما این محصول را عرضه کردیم در همه نقاط ایران از گرم‌ترین تا سردترین مناطق مشتری داشتیم و از این محصول استفاده شده است. خوشبختانه تاکنون کوچک‌ترین مشکل و شکایتی درباره کیفیت این رنگ‌ها وجود نداشته و همه راضی هستند. حتی در مناطق جنوب که علاوه بر گرمای هوا، آلودگی‌های محیطی و گردوغبار فراوانی وجود دارد استفاده از رنگ سفید برای پیشگیری از زرد شدن پروفیل‌ها بسیار موردتوجه واقع‌شده است و استقبال خوبی شده است.

تفاوت رنگ‌های پایه آب و تینر چیست؟

استفاده از تینر در رنگ برای یو.پی.وی.سی اصلا علمی و حرفه‌ای نیست چراکه تینر برای پروفیل یو.پی.وی.سی مناسب نیست و فعل‌وانفعالات شیمیایی خاصی که به‌واسطه وجود مواد اولیه در این دو محصول رخ می‌دهد در بلندمدت روی فرم، رنگ و کیفیت پروفیل تاثیر منفی می‌گذارد درصورتی‌که آب و رنگ پایه آب چنین مشکلاتی ندارند. رنگ پایه آب دو برابر نسبت به رنگ تینر سطح بیشتری را پوشش می‌دهد و مقرون‌به‌صرفه تر است. همان‌طور که می‌دانید هم‌رنگ‌های پایه تینر و هم لمینیت به دلیل وجود چسب و رزین که مواد آتش‌زایی هستند این مواد در گسترش آتش در پروفیل موثرند ولی رنگ پایه آب چنین مشکلی ندارد و به‌نوعی ضد آتش هم هست.


نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 118-مرداد96


ثبت نظر

ارسال