گفتگوی اختصاصی پنجره ایرانیان با فرهود جباری؛

فولاد پیچ، آوردگاه برندهای برتر جهانی

پنجره‌ایرانیان؛ شرکت فولاد پیچ که فعالیت خود را از سال 1388 در شهر اراک آغاز کرد هم‌اکنون با کسب تجربه‌های فراوان و دارا بودن سبد کالایی نسبتا کامل به مرجعی مطمئن برای فعالان صنعت در و پنجره در سراسر کشور تبدیل شده است.
  • چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 23:25

مدیر جوان و سخت‌کوش این مجموعه همواره به رشد و بالندگی مجموعه خود در کنار ارائه خدمات مطلوب و به‌روز به مشتریانش توجه ویژه‌ای داشته است و در سایه همین طرز فکر اکنون شاهد موفقیت‌های روزبه‌روز این مجموعه هستیم. ازجمله این فعالیت‌ها کسب نمایندگی برندهای مطرح و معتبر جهانی و تکمیل سبد کالایی مجموعه فولاد پیچ است که به‌عنوان‌ مثال می‌توان به این موارد اشاره کرد: شرکت فولاد پیچ نمایندگی رسمی توزیع و فروش یراق‌آلات Endow ترکیه را در اختیار دارد و انواع چسب‌های یو.پی.وی.سی و سیلیکونی محصول ترکیه را به بازار ارائه می‌دهد. شرکت فولاد پیچ در حال حاضر انواع یراق‌آلات تک‌حالته، دوحالته، کشویی، فولکس‌واگنی به همراه ملزومات نصب در و پنجره‌های یو.پی.وی.سی و لوازم تولید شیشه‌های دوجداره و همچنین ورق‌های تقویتی گالوانیزه با برندهایی نظیر Nedex، Endow, Procast, Izo flok kimya, Teka را در اختیار مشتریان و مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد. نشریه پنجره‌ایرانیان در راستای معرفی مجموعه‌های موفق در صنعت در و پنجره به سراغ شرکت فولاد پیچ و مدیر تلاشگر آن رفته تا پای صحبت‌ها و درد دل‌های آن بنشیند. متن زیر ماحصل گفتگوی ما با فرهود جباری، مدیرعامل شرکت فولاد پیچ است که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم.

 

برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید



شرکت و زمینه فعالیتتان را به‏ طور کامل معرفی کنید؟

شرکت فولاد پیچ از سال 1388 فعالیت خود را درزمینه یراق‌آلات یو.پی.وی.سی شروع کرده و در سال‌های آتی بنا به درخواست مشتری‌های خودمان و اقتضای بازار ورق‌های تقویتی گالوانیزه و لوازم تولید شیشه‌های دوجداره را به سبد محصولات خود اضافه کرده‌ایم. به‌تازگی قصد داریم وارد بازار پروفیل یو.پی.وی.سی هم بشویم. شرکت فولاد پیچ هم‌اکنون نمایندگی رسمی یراق‌آلات Endow ترکیه، نمایندگی شرکت کیمیا صنعت شیما، تولیدکننده لوازم شیشه دوجداره و نمایندگی فروش آهن فولاد جهان، تولیدکننده ورق‌های تقویتی گالوانیزه را در اختیار دارد.

در حال حاضر چه محصولات و خدماتی توسط شرکت شما عرضه می‌شود؟

شرکت فولاد پیچ در زمینه یراق‌آلات یو.پی.وی.سی با برند Endow که نمایندگی رسمی آن را در اختیار دارد و لوازم تولید شیشه‌های دوجداره با برند Nedex که از برندهای قدیمی و باکیفیت در بازار ایران است فعالیت می‌کند. همچنین نمایندگی رسمی فروش و توزیع محصولات شرکت آهن فولاد جهان را که از تولیدکنندگان باسابقه در زمینه ورق‌های تقویتی گالوانیزه است در اختیار داریم. در خصوص خدمات هم باید ذکر کنم انبار شرکت فولاد پیچ در استان مرکزی و شهر اراک واقع است و شرکت برای رفاه حال مشتریان خود، حمل کالاها به شهرهای مختلف را به هزینه خود شرکت انجام می‌دهد.

آیا برنامه‌ای برای ارائه محصولات جدید به بازار دارید؟

شرکت فولاد پیچ در نظر دارد برای رفاه حال مشتریان، توسعه خدمات و تکمیل سبد کالایی خود، پروفیل یو.پی.وی.سی را به سبد محصولاتش اضافه کند.

تاکنون چه استانداردها یا گواهینامه ‏هایی را دریافت کرده ‏اید؟

محصولاتی که شرکت فولاد پیچ به بازار عرضه می‌کند همگی دارای ضمانت‌های بین‌المللی هستند چون این محصولات از برندهای معروف و برتر جهانی هستند. از همه مهم‌تر اینکه شرکت فولاد پیچ به‌غیر از استانداردهای محصولات و گارانتی‌هایی که به همراه دارند، کلیه اقلام خود را نیز با ضمانت تعویض کالا عرضه می‌کند.

چه برنامه‌ای برای به‌روزرسانی و ارتقا سطح کیفی خدمات و محصولاتتان دارید؟

شرکت فولاد پیچ قصد دارد به‌منظور رفاه حال مشتریان و سرعت بیشتر در ارتباط با مشتری و خرید آسان‌تر، فروشگاه اینترنتی محصولات خود را راه‌اندازی کرده و در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. مشتریان می‌توانند کلیه مراحل سفارش کالا و خرید محصول را از این طریق انجام دهند و از این طریق صرفه‌جویی بسیار مناسبی در وقت و هزینه‌های خودشان انجام دهند.

مهم‌ترین مشکلات فعلی صنف و فعالیت شما چیست و چه راهکاری برای برون‌رفت از این مشکلات پیشنهاد می‌دهید؟

به نظر بنده در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل صنف ما نبود اتحاد بین توزیع‌کنندگان است. ما باید در اداره امور صنفی خودمان با هماهنگی و همفکری بیشتری اقدام کنیم تا مشکلاتمان کمتر شود. نبود ثبات قیمت در بازار و مشکل‌هایی که به‌تازگی در مسائل مالی وارد بازار ما شده است از دیگر مواردی است که ما این روزها با آن دست‌به‌گریبان هستیم. از دیگر مشکلات مهمی که در بخش گمرک و واردات کالا با آن مواجه هستیم متغیر بودن نرخ ارز و تعرفه‌های گمرکی ترخیص کالا است که برای شرکتی مثل ما که بخش عمده‌ای از محصولاتمان را از خارج وارد می‌کنیم دردسرهای زیادی به وجود می‌آورد.

ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره در شرکت شما به چه صورت انجام می‌گیرد؟

شرکت فولاد پیچ در خصوص خدمات پس از فروش همیشه خود را در کنار و حامی مشتری‌ها دانسته است. به همین خاطر سعی کرده‌ایم با تمام توان در کنار مشتری‌ها باشیم و مشکلات را از سر راه آنها برداریم حالا چه از طریق هزینه کردن چه از طریق تعویض کالا. به‌عنوان‌مثال در خصوص هزینه‌های ارسال بار همان‌طور که عرض کردم این هزینه‌ها را خود شرکت عهده‌دار شده است تا کمک هرچند اندکی از این طریق به مشتریان ارائه کرده باشیم.

وجود تشکل و اتحادیه صنفی چه میزان در بهبود شرایط کلی فعالیت صنف تاثیرگذار است؟

وجود تشکل‌های صنفی و انجمن‌ها که باعث متحد شدن و همفکری اعضا و فعالان یک صنف می‌شود بسیار ضروری و لازم است و باعث قوی‌تر شدن و باثبات شدن آن صنف خواهد شد. تشکل‌های صنفی و اتحادیه‌ها باعث یکدست شدن توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان خواهد شد و من امیدوار هستم انجمن صنفی با قدرت تمام فعالیت‌های خود را برای بهبود شرایط صنف و رفع مشکلات ادامه دهد.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی چه میزان در بهبود وضعیت صنعت تاثیرگذار است؟

برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی برای فعالیت تولیدی و بازرگانی ما امر بسیار مفیدی است. از همه مهم‌تر این‌که شما می‌توانید در نمایشگاه‌ها محصولات جدید خود را به بازار نشان دهید و اینکه می‌توانید مشتریان جدیدی را جذب کرده و در کل باعث وسیع‌تر شدن مجموعه می‌شود. شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی درواقع نوعی سرمایه‌گذاری برای پیشبرد اهداف در آینده محسوب می‌شود.

در حال حاضر مهم‌ترین دغدغه ذهنی‌تان برای ادامه کار و فعالیت در این صنعت چیست؟

در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل ما چک‌ها‌ی برگشتی است. متاسفانه این چک‌های برگشتی و به قولی، برخی مشتریان بدحساب همه برنامه‌ها و توازن بازار ما را به هم زده است و باعث شده بسیاری از برنامه‌های کاری ما با مشکل مواجه شوند. اگر این مسئله در صنف ما حل شود میزان نقدینگی زیادی وارد صنف می‌شود که می‌تواند باعث تحرک خوبی در بازار شود.

 

 نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 121-آبان96


ثبت نظر

ارسال