ایران برای فقیران ونزوئلا ساعتی 2 خانه می‌سازد

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392

سفیر ونزوئلا در ایران با بیان اینکه ایران در این کشور ۲۰ هزار مسکن با کیفیت برای فقرا ساخته و تحویل داده است، گفت: شرکت ایرانی سازنده مسکن در ونزوئلا هر ساعت ۲ واحد مسکونی احداث کرد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 22:40

آمن هوتب زامبرانو سفیر ونزوئلا در گفت‌وگو با فارس در خصوص ساخت مسکن توسط شرکت‌های ایرانی در ونزوئلا افزود: در ونزوئلا چندین شرکت بزرگ سازنده مسکن فعالیت می‌کنند که تاکنون بالغ بر 500 هزار واحد مسکونی توسط شرکت‌های خارجی احداث و تحویل داده شده است.

وی ادامه داد: سهم ایران از این 500 هزار مسکن ساخته شده در ونزوئلا 20 هزار واحد مسکونی است که آن‌را شرکت کیسون ساخته و تحویل داده است. زامبرانو در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت‌های ایرانی خواستار اجرای پروژه جدیدی در ونزوئلا هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً ونزوئلا دوست دارد که شرکت‌های ایرانی در این کشور فعالیت کنند و به ساخت مسکن ادامه دهند.

سفیر ونزوئلا در ایران در پاسخ به این سئوال که کیفیت ساخت مسکن‌های احداث شده توسط ایران نسبت به سایر کشورها چگونه است، گفت: کیفیت واحدهای مسکونی احداث شده توسط ایران (کیسون) نسبت به شرکت‌های دیگر خارجی بهتر و خوب بود. وی در پاسخ به این سوال که ونزوئلا برای ساخت مسکن به دنبال کیفیت بود یا قیمت پایین، گفت: ونزوئلا علاوه بر کیفیت مناسب دنبال قیمت مناسب از سوی شرکت‌های حاضر در این کشور بوده است. سفیر ونزوئلا در ایران افزود: شرکت ایرانی سازنده مسکن در ونزوئلا در یک ساعت 2 واحد مسکونی برای فقرا احداث کرده است.


ثبت نظر

ارسال