انتصاب دبیر ستاد بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط زیست

نشریه پنجره ایرانیان، سال هفتم ، شماره 75، دیماه 1392

دبیر ستاد بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منصوب شد.
  • یکشنبه 1 دی 1392 ساعت 22:45

طی حکمی از سوی دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور، دکتر یداله سبوحی، به دبیری ستاد بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط زیست منصوب شد. در حکم معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور خطاب به دکتر سبوحی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و با توجه به ضرورت ساماندهی، توسعه و ارتقای پژوهش‌ها و فناوری‌های راهبردی کشور در حوزه بهینه مصرف انرژی و محیط زیست و فراهم آوردن بستری مناسب برای توسعه دستاوردهای فناورانه در تکمیل چرخه تولید و ثروت، جناب عالی را به عنوان دبیر ستاد توسعه بهینه‌سازی مصرف انرژی و محیط زیست منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با توکل به خدای متعال و در چارچوب وظایف تعیین شده با هماهنگی معاون علمی و پژوهشی و همکاری اعضای حقیقی و حقوقی ستاد ضمن اتخاذ رویکرد ملی و فرا دستگاهی و توجه به مزیت‌های مقتضیات بومی و بهره‌مندی از دستاوردهای مفید ملی و بین‌المللی نسبت به تدوین راهبردها، اولویت‌ها، راهکارها و هماهنگی برنامه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای و هم‌افزایی فعالیت‌های مرتبط و نظارت بر امور مربوط در سطح کشور اقدام فرمایید.

یداله سبوحی دارای دکتری مهندسی سیستم‌های انرژی است و با رتبه استادی عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف و در دانشکده مهندسی انرژی مشغول به تدریس است. وی همچنین رئیس پژوهشکده علوم و فناوری انرژی دانشگاه شریف، تالیف چندین کتاب در این حوزه و چند مقاله علمی و پژوهشی و ارایه شده در سمینارها و کنگره‌های ملی و بین‌المللی را در کارنامه علمی و کاری خود دارد.


ثبت نظر

ارسال