700 هزار مسکن مهر را امسال تحویل می‌دهیم

پنجره ایرانیان، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال 700هزار واحد مسکونی مهر تحویل مردم می‌شود.
  • جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 16:27

وی با بیان اینکه راه های روستایی این استان را مورد بررسی قرار داده ایم ادامه داد: مجلس 500هزار تن قیر در اختیار این وزارتخانه قرار داده است که موافقت کرده ایم در صورت زیرسازی و انجام کارهای اولیه در سال جاری 300کیلومتر راه روستایی ساخته شود که جهش خوبی در توسعه راه های روستایی این استان خواهد بود.او با بیان اینکه راه های اصلی خراسان شمالی نیز مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: طی سال جاری 60کیلومتر جاده به راه های اصلی این استان افزوده خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: من اهل کلنگ زنی برای اجرای پروژه ها نیستم بلکه در زمان تکمیل پروژه ها برای افتتاح آن ها حضور خواهم یافت.

آخوندی همچنین در جلسه شورای حمل و نقل در خراسان شمالی با بیان اینکه فکرمی کنم باید یک مقداری روی افزایش کیفیت زندگی مردم برنامه روشن داشته باشیم افزود: بیشتر تمایل دارم که مردم را مستقیما مخاطب قرار دهیم و درگیر توسعه کنیم.وی با بیان اینکه ساختمان های اداری این استان هنوز تکمیل نشده اند ادامه داد: با قرار دادن تمرکز ساختمانی های اداری در خارج از شهر بجنورد، در هویت یکپارچه شهری نقص ایجاد نکنیم.

آخوندی تاکید کرد: ساختمان اداره ها باید در مرکز شهر ساخته شوند تا هویت شهری آن شهر حفظ شود.وی در خصوص پروژه راه آهن گرگان-بجنورد- مشهد توضیح داد: ابن پروژه برای درخواست ترک تشریفات مناقصه در حال پی گیری است.

او با اشاره به اینکه اجرای این پروژه بیش از یک میلیارد یورویی پول می‌خواهد افزود: مذاکرات با طرف خارجی برای عملی شدن این پروژه ها در حال انجام است و ترک تشریفات مناقصه را به زودی انجام خواهیم داد.


ثبت نظر

ارسال