امضای دستورالعمل غیرشفاف پس از ۳ماه

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان استان تهران با بیان اینکه الحاقیه افزایش قیمت مسکن مهر را انبوه‌سازان امضا کرده و آن را قبول دارند،گفت: مدیریت ضعیف برخی از مدیران باعث شد تا منظور شدن دستورالعمل افزایش قیمت‌ها ۳ ماه طول بکشد.
  • شنبه 6 اردیبهشت 1393 ساعت 15:6

فارس: ایرج رهبر در پاسخ به این سوال که آیا انبوه‌سازان الحاقیه بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر را امضاء کرده‌اند،گفت: انبوه‌سازان الحاقیه بخشنامه سوم افزایش قیمت مسکن مهر را امضاء کرده و آن را قبول دارند اما این الحاقیه افزایش قیمت هنوز منظور و پرداخت نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل تاخیر منظور نشدن افزایش قیمت‌ها چیست، اظهار داشت: متاسفانه هر مدیری تفسیری متفاوت از بخشنامه و دستورالعمل افزایش قیمت مسکن مهر داشتند که به همین دلیل باعث شد قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر این دستورالعمل را برای مدیران شفاف‌تر کند.

*علی‌الحساب این الحاقیه را امضاء کردیم

رهبر افزود: اگرچه هنوز خبری از شفاف‌ شدن این دستورالعمل نیست اما به هر حال علی‌الحساب این الحاقیه را امضاء کردیم.

رئیس کانون سراسری انبوه‌سازان استان تهران افزود: ایرادی که انبوه‌سازان گرفته‌اند این است که دستورالعمل مزبور 3 ماه پیش صادر شده است اما هنوز مدیران جدید و قدیم نتوانسته‌اند در خصوص این دستورالعمل تصمیم‌گیری کنند که چه مبلغی باید به واحد‌های مسکونی اضافه شود.

رهبر خاطرنشان کرد: این تاخیر در تصمیم‌گیری باعث شد که هنوز با گذشت 3 ماه از ابلاغ  دستورالعمل متقاضیان مسکن مهر ندانند چه مبلغی باید پرداخت کنند و پیمانکاران نیز منتظر آورده مانده‌اند تا به کار خود سرعت ببخشند.

*آیا این آخرین افزایش است؟

رهبر در پاسخ به این سوال که امیدوار هستیم که این آخرین افزایش قیمت باشد گفت: وقتی هر روز قیمت‌ها تغییر می‌کند انتظار نمی‌رود که پروژه‌ها با همین حالت ادامه پیدا کنند.

وی افزود: به هر حال باید دید که چه بلایی بر سر قیمت‌ها می‌آید چرا که در سال جاری قیمت سیمان 20 درصد گران شده است.


ثبت نظر

ارسال