آورتا فراتر از استانداردهای روز با تغییر فرمولاسیون تولید پروفیل

گروه صنعتی کیان پن از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پروفیل یو‌پی‌وی‌سی با نشان معتبر آورتا با تغییر فرمولاسیون تولید خود در مسیر تولید محصولات خود فراتر از استانداردهای روز گام برمی‌دارد.
  • سه شنبه 1 مرداد 1392 ساعت 1:42

مدیران این گروه صنعتی درباره علت تغییر فرمولاسیون تولید پروفیل آورتا اعلام کردند: مدیریت و کارشناسان پروفیل آورتا همچون گذشته در جهت جلب رضایت مشتریان و افزایش کیفیت هر چه بیشتر تولیدات، تمام توان و تلاش خود را بکار گرفته‌اند و این بار اقدام به تغییرات اساسی در فرمولاسیون مواد اولیه خود کرده‌اند، که این امر توسط نیروهای متخصص و کارآمد آورتا و با همکاری کارشناسان فرانسوی و آلمانی صورت گرفته است. بر اساس گزارش روابط عمومی این شرکت صنعتی موفق و خوش‌آتیه ایرانی، هدف آورتا از تغییرات اساسی در فرمولاسیون ، رسیدن به نقطه‌ای است که فراتر از استاندارد های روز بوده و پروفیلی بی‌نظیر و عاری از عیب و نقص به مشتریان عزیز عرضه کند که این موضوع نیز توسط آزمایشات متعدد در آزمایشگاه تایید شده است. بر اساس اعلام گروه صنعتی آورتا ، در طرح توسعه جدید که عملیات اجرایی آن از ابتدای سال 1392 آغاز شده است و  انتظار می‌رود با امید به فضل خداوند منان در سال 1393 به پایان یابد، قرار است تعداد خطوط اکسترودر آورتا از 11 خط به 30 خط  تولید پروفیل‌ افزایش یابد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این هدف در اواخر سال 1393 محقق خواهد شد. مدیریت این گروه صنعتی بر این باور است که آورتا به پشتوانه مشتریان عزیز خود - که همواره به مایه امید و دلگرمی می‌باشند- توانسته به این جایگاه با ارزش دست یابد و از این پس نیز در سایه عنایات حضرت حق و نیز همراهی و همدلی مشتریان گرامی خود گام های بعدی را استوارتر از قبل با تمام تلاش و توان خود خواهد برداشت تا بتواند رضایت کامل تمامی مشتریان و مونتاژکاران ایران زمین را چه از جهت تحویل به موقع سفارشات و چه از جهت کیفیت بی‌نظیر و تمام و کمال پروفیل که توسط فرمولاسیون جدید محقق شده است و اعلام رضایت و خرسندی مونتاژکاران و مشتریان عزیز را در پی داشته است، جلب نماید.

یادآوری می‌شود که شرکت کیان پن تولید‌کننده انواع مقاطع پروفیل یوپی‌وی‌سی با نشان آورتـا در سال 1385 با مطالعات فراوان در زمینه تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی و نیاز بازار در ایران فعالیت خود را کلید زد تا هم از خروج ارز به واسطه واردات پروفیل‌های خارجی جلوگیری شود و هم با پاسخی شایسته به نیاز تولیدکنندگان و سازندگان در و پنجره یوپی‌وی‌سی در مسیر کاهش مصرف انرژی در صنعت ساختمان به مسوولیت حرفه‌ای خویش عمل کند. پروفیل آورتا تحت لیسانس و فرمولاسیون برلوخر آلمان تولید می‌شود و دریافت گواهینامه کیفیت از این شرکت، نشان‌دهنده کیفیت و استحکام پروفیل‌های تولیدی بر اساس استاندارد RAL GZ 716/1 است. مدیریت پروفیل آورتا با دید آینده‌نگر خود در راستای برطرف کردن نیازهای داخل کشور و نیز صادرات پروفیل خود در صدد افزایش خط تولید و پاسخ به نیاز و درخواست روزافزون مشتریان است.


ثبت نظر

ارسال