محصول مشترک آلمان و گروه صنعتی البرز:

پروفیل KOTZOLT وارد بازار ایران شد

پنجره ایرانیان: پروفیل KOTZOLT ، محصول مشترک گروه صنعتی البرز و شرکت آلمانی KOTZOLT از مهر ماه وارد بازار ایران شده است.
  • سه شنبه 24 آذر 1394 ساعت 10:11

به گزارش خبرنگار پنجره ایرانیان به نقل از روابط عمومی گروه صنعتی البرز،  شرکت آلمانی KOTZOLT به همراه این گروه صنعتی از کشورمان به‏ صورت مشترک اقدام به تولید پروفیل یو.پی.وی.سی با نام تجاری KOTZOLT کرده‏ اند. بر اساس این گزارش، پروفیل KOTZOLT در حال حاضر سنگین ‏ترین پروفیل تولید داخل و همچنین اقتصادی‏ ترین پروفیل در کلاس اول کیفیت در ایران به شمار می‏ رود.

در این گزارش ضمن اشاره به اینکه این پروفیل تولیدی تحت لیسانس شرکت آلمانی می ‏باشد، اهداف تولید پروفیل KOTZOLT بدین شرح عنوان شده است: ثبات در کیفیت تولید و قیمت محصول؛ ارائه به موقع محصول و خدمات؛ حفظ منافع پایدار برای سازندگان در و پنجره از طریق ایجاد فضای رقابتی سالم و محدود.

روابط عمومی گروه صنعتی البرز در پایان خاطرنشان کرده است که با توجه به بهبود گشایش فضای همکاری‏ های بین ‏المللی پیش بینی می‏ شود برندها و شرکت ‏های اروپایی بسیاری به سمت بازار یو.پی.وی.سی ایران حرکت کنند. بر این اساس گروه صنعتی البرز به‏ عنوان یکی از پیشگامان همکاری ‏های بین ‏المللی در صنعت در و پنجره اقدام به تولید مشترک پروفیل KOTZOLT کرده است.


ثبت نظر

ارسال