برگزاری دومین همایش و نمایشگاه نما در بوستان گفتگو

پنجره‌ایرانیان؛ «دومین همایش و نمایشگاه نما» با همکاری معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و مجتمع رسانه‌ای راه و ساختمان (صما) و با حضور و مشارکت سازندگان و معماران برجسته از تهران و سراسر کشور از ۱۶ تا ۱۸ دی‌ماه سال جاری به میزبانی بوستان گفتگو برگزار شد.
  • شنبه 20 دی 1399 ساعت 12:59

به گزارش پنجره‌ایرانیان به نقل از صما، مراسم رسمی افتتاحیه دومین نمایشگاه نما با حضور عبدالرضا گلپایگانی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمد عزتی، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری مجمع شهرداران کلان‌شهرها و بهمن اصغری معاون شهرسازی و معماری منطقه ۱ شهرداری تهران انجام شد.

در این رویداد علاوه بر آئین اختتامیه جایزه معماری تهران، پنل‌ها و کارگاه‌های مختلفی شامل کارگاه نماهای مدرن، جلسه پرسش و پاسخ سازندگان و مدیران شهرسازی، پنل دیوارنگاره‌ها و هویت شهری در شهرهای جدید، کارگاه نسب هویت با سیمای شهری، کارگاه اندیشه خانه و نشست بررسی پروژه‌های فکر دفاتر تاثیرگذار ارائه شد.

همچنین در بخش نمایشگاهی این رویداد بیش از ۵۰ تولیدکننده از سراسر کشور دستاوردهای خود را در ارتباط با تولید مصالح نوین نما ارائه دادند و بیش از ۱۰۰ اثر نمایشگاهی با عنوان نماهای منتخب به نمایش عمومی گذاشته شد که شامل نماهای منتخب مناطق ۲۲‌گانه تهران، نماهای راه‌یافته به مرحله پایانی جایزه معماری تهران و نماهای برگزیده کلان‌شهرها بود.

گفتنی است، مراسم افتتاحیه این رویداد در روز ۱۶ دی با حضور مدیران شهری و شهرداران کلان‌شهرها برگزار شد.

 

 

 

 

 


ثبت نظر

ارسال