نگاه ویژه کمیسیون شوراها به مسئله حاشیه نشینی کلانشهرها

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس از نگاه ویژه این کمیسیون به معضل حاشیه نشینی کلان شهرها خبر داد.
  • شنبه 8 آبان 1395 ساعت 16:12
  خانه ملت؛ امیر خجسته در تشریح سفر اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به مشهد مقدس، گفت: با هدف بررسی وضعیت معضل حاشیه نشینی در این منطقه و در راستای حل مشکلات شوراها و شهرداری‌های مشهد، هیاتی از کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به مشهد سفر کرد.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، نگاه ویژه‌ای به مسئله حاشیه نشینی کلانشهرها به ویژه شهر مشهد دارد، تصریح کرد: بازدید از مناطق حاشیه شهر مشهد و نیز روستای پاوا و اسماعیل‌آباد در مناطق 5 و 3 شهر مشهد نخستین برنامه کمیسیون در این سفر بود.

وی افزود: در ادامه این بازدید، اعضای کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی کشور در مجلس دهم در کارگاه خط 2 قطارشهری مشهد واقع در شفت شمالی حضور یافتند و از نزدیک توضیحات مدیران پروژه را از روند احداث خط و پیشرفت آن دریافت کردند.

خجسته یادآور شد: نشست مشترک مدیران شهری مشهد با حضور شهردار و معاونان شهرداری مشهد و اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از دیگر برنامه های این سفر بود که در این نشست، شهردار مشهد برخی از مشکلات مدیریت شهری مشهد و لزوم حمایت مجلس از کلان‌شهر مشهد را بیان کرد و از اعضای کمیسیون شوراها درخواست کرد توجه ویژه به قانون مدیریت واحد شهری و درآمدهای پایدار داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: اعضای کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور نیز توسعه درآمدهای پایدار و حل مشکل حاشیه‌نشینی شهر مشهد را مورد توجه قرار داده و بر تخصیص هرچه زودتر بودجه ساماندهی حاشیه شهر مشهد از سوی دولت تأکید کردند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسات جداگانه ای با استاندار خراسان رضوی و نیز شهرداران مشهد دیدار کردند./

ثبت نظر

ارسال