گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ارومیه از 2 تا 5 خردادماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های ارومیه برگزار شد. در این نمایشگاه که با استقبال نسبتا خوب از سوی شرکت‌های مختلف صنعت ساختمان همراه بود، 105 واحد مشارکت‌کننده از سراسر کشور حضور یافتند که از این تعداد شرکت‌های مشارکت‌کننده استانی 55 واحد و شرکت‌های مشارکت‌کننده غیر استانی 50 واحد بود. مشارکت‌کننده‌های غیر استانی این نمایشگاه عموما از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، البرز، شیراز، یزد، مشهد و... در این رویداد حضور داشتند. عمده‌ترین واحدهای تولیدکننده حاضر در نمایشگاه در بخش‌های کاشی و سرامیک، در و پنجره، چینی بهداشتی، سنگ و گرانیت، آسانسور و پله‌برقی، انواع نما، شیرآلات، لوله و اتصالات، صنایع شیمیایی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی بودند.
  • پنجشنبه 29 تیر 1396 ساعت 5:29

سیزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه که در سالن‌های شماره 1 و 2 و 3 و فضای باز محل دائمی نمایشگاه‌های استان آذربایجان غربی برگزار شد به مدت چهار روز پذیرای عموم بازدیدکنندگان و فعالان صنعت ساختمان بود. گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان که همواره پوشش خبری نمایشگاه‌های صنعت ساختمان و در و پنجره را در دستور کار خود دارد، هم‌زمان با این نمایشگاه به ارومیه سفر کرد تا ضمن گفتگو با مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه، گزارشی نیز برای ارائه به مخاطبان نشریه تهیه کند. گفتگوی زیر محصول گشت‌وگذار و گفتگو با چند مشارکت‌کننده صنعت در و پنجره حاضر در نمایشگاه صنعت ساختمان ارومیه است که باهم می‌خوانیم.

 برای مشاهده کامل گزارش اینجا کلیک کنید.

پرسش‌هایی که مشارکت‌کنندگان به آن‌ها پاسخ گفتند:

1. لطفا شرکت و زمینه فعالیتتان را معرفی کنید؟ چندمین دوره حضورتان در این نمایشگاه است و آیا محصول جدیدی در این نمایشگاه داشتید؟

2. نمایشگاه امسال را از نظر میزان استقبال بازدیدکنندگان چگونه ارزیابی می‌کنید؟

3. آیا از نحوه اجرای نمایشگاه و مدیریت مجری برگزارکننده راضی بودید؟

4. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی چه کمکی به رشد و توسعه صنعت در و پنجره می‌کند؟

5. با توجه به رکود چندین ساله بازار مسکن، سال 96 را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟


نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 117-تیر 96


ثبت نظر

ارسال