گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از هفدهمین نمایشگاه بین المللی ساختمان تهران

پنجره ایرانیان;هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از 21 تا 24 مردادماه 96 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران پذیرای دورهمی سالانه فعالان صنعت ساختمان بود.
  • دوشنبه 24 مهر 1396 ساعت 2:22

این نمایشگاه که به عنوان نمایشگاه جامع صنعت ساختمان کشور شناخته می شود بزرگ ترین فرصت نمایشگاهی برای فعالان این صنف است که هرسال تابستان در شهر تهران میزبان شرکت های بزرگ و موفق ایرانی و خارجی باشد تا در یک فضای تجاری مناسب با تبادل فناوری و ارتقاء سطح همکاری به جایگاه برتری دست پیدا کنند. در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران بیش از 1000 شرکت داخلی و 360 شرکت خارجی حضور داشتند. آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های نوین ساختمانی، حمایت از تولید و تامین مسکن، ارائه تحقیقات علمی و عملی فناوری نانو در کلیه زمینه های صنعت تولید ساختمان، سبک سازی و کاهش هزینه های تمام شده، ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و تعاملات تجاری و بازرگانی به منظور عقد قراردادها ازجمله اهدافی است که نمایشگاه صنعت ساختمان تهران برای دستیابی به آنها برگزار می شود.
برگزاری نمایشگاه هایی ازاین دست اگرچه منتقدانی هم دارد اما قریب به اتفاق مشارکت کنندگان بر لزوم برگزاری آن مهر تائید می گذارند و بودن آن را بیشتر از نبودنش ترجیح می دهند. یکی از راه های توسعه صنعت و ارتقاء سطح علمی و عملی تولیدات ما آشنایی با آخرین دستاوردها و محصولات جدید بازار است که این مهم در نمایشگاه ها تا حدودی اتفاق می افتد. شاید نفس برگزاری نمایشگاه موردقبول همه باشد اما حرفو حدیث و انتقادات زیادی نسبت به نحوه برگزاری و مدیریت اجرایی نمایشگاه ها وجود دارد. انتقاداتی که بسیاری از آنها را بارها در سال های قبل از زبان دیگران شنیده ایم و همچنان لاینحل باقی مانده اند.
نشریه پنجره ایرانیان که همواره در این نمایشگاه ها حضور دارد، امسال نیز ضمن استقرار غرفه و پذیرایی از بازدیدکنندگان و مخاطبان نشریه، اخبار و گزارش اتفاقات نمایشگاه را به صورت روزانه در سایت و کانال های خبری نشریه پوشش می داد. در گزارش زیر که حاصل گفتگوی خبرنگار نشریه پنجره ایرانیان با برخی شرکت های حاضر در هفدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان تهران است سوالات مشترکی پرسیده شد که توجه شما را به مشروح این گفتگوها جلب می کنیم:
پرسش هایی که از مشارکت کنندگان پرسیده شد:
1. ضمن معرفی شرکت و زمینه فعالیت آن، آیا محصول جدیدی برای ارائه در نمایشگاه امسال داشتید؟
2. نحوه برگزاری و میزان استقبال از نمایشگاه امسال را چگونه ارزیابی می کنید؟
3. به نظر شما برگزاری چنین نمایشگاه هایی تاثیری بر رونق و رکود صنعت ساختمان دارد؟


برای مشاهده فایل پی دی اف کلیک کنید

نشریه پنجره ایرانیان-سال دهم-شماره 120-مهر96


ثبت نظر

ارسال