گزارش اختصاصی پنجره ایرانیان از دومین دوره نمایشگاه‌ آلومینیوم اراک؛

گام‌های خسته صنعت در سرزمین آلومینیوم

پنجره ایرانیان; دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اراک از 27 تا 31 شهریورماه 96 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان مرکزی برگزار شد.
  • چهارشنبه 10 آبان 1396 ساعت 3:35

هم‌زمان با دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم اراک، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه برق، آب و فاضلاب نیز برگزار شد. دومین نمایشگاه بین‌المللی آلومینیوم ایران در تاریخ یادشده با حضور بیش از 60 شرکت مرتبط صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه این صنعت در فضایی به وسعت 3000 مترمربع باهدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم‌نامه‌های تجاری میان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و متخصصان این حوزه برگزار شد. شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تأسیسات، ماشین‌آلات و صنایع وابسته نیز در فضایی به وسعت 5000 مترمربع و با حضور بیش از 70 شرکت‌کننده شامل شرکت‌های مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه‌سازی، آسانسور و پله‌برقی، در و پنجره، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله و... و نمایندگی‌های شرکت‌های داخلی، خارجی مرتبط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فناوری‌های نوین این عرصه‌ها و خدمات مربوطه و فراهم کردن زمینه لازم جهت مبادلات علمی، تخصصی و اقتصادی برگزار شد. اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه صنعت برق، آب و فاضلاب نیز دو عنوان نمایشگاهی دیگر بود که هم‌زمان با این نمایشگاه‌ها، با رویکرد بهینه‌سازی مصرف انرژی و با حضور واحدهای مرتبط با سلامت و ایمنی، سازمان محیط‌زیست، شرکت پتروشیمی اراک و شرکت‌های مرتبط برگزار شد. در خلال برگزاری این نمایشگاه‌ها، 13 کارگاه آموزشی و سمینار تخصصی با موضوعات مختلف مرتبط با موضوع نمایشگاه‌ها، توسط استادان به‏نام استانی و کشوری برگزار شد.

گروه خبری نشریه پنجره‌ایرانیان به روال همیشگی ضمن برپایی غرفه در این نمایشگاه، با حضور در غرفه شرکت‌های مرتبط با صنعت در و پنجره، پای درد دل و اظهارنظرهای این عزیزان نشست که متن زیر ماحصل این گفتگوها است.


برای مشاهده متن کامل پی دی اف کلیک کنید


نشریه پنجره ایرانیان-سال یازدهم-شماره 121-آبان96


ثبت نظر

ارسال