اکپا ایرانیان در بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان شرکت کرد

پنجره‌ایرانیان؛ بیست و چهارمین نمایشگاه صنعت ساختمان در روزهای 8 تا 11 شهریورماه، برگزار شد.
  • سه شنبه 17 مهر 1403 ساعت 15:6

به گزارش خبرنگار ما در این نمایشگاه که هرساله در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود فعالان صنعت ساختمان و صنایع وابسته به آن آخرین دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند که شرکت آکپا ایران نیز حضور داشت.

در این گزارش آمده: شرکت آکپا ایران تولیدکننده انواع پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم (نرمال و ترمال‌بریک) و رنگ‌کاری فلزات به‌روش‌های الکترواستاتیک (پودری)، دکورال و آنادایزینگ در سال 1387 در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت شرکت آکپای ترکیه به بهره‌برداری رسیده است.

غلامرضا حکیمی مدیرعامل اکپا ایران درباره فعالیت‌های این شرکت به پنجره‌ایرانیان گفت: طی این چند سال به‌عنوان برند مطرح در کل کشور شناخته شده‌ایم و درزمینه تولید پروفیل ساختمانی فعالیت کرده‌ایم. شرکت آکپا ایران را می‌توان در زمره موفق‌ترین تولیدکنندگان پروفیل‌های آلومینیومی در ایران دانست که با استفاده از گنجینه علمی و تجربی مدیران خود و اتکاء برسیاست مشتری‌مداری و ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی توانسته است در کوتاه‌ترین مدت، بیشترین حجم تولید پروفیل‌های اختصاصی آلومینیوم کشور را به خود اختصاص دهد، به‌طوری‌که امروزه شاهد افزایش 700 درصدی توان تولید نسبت به زمان بهره‌برداری هستیم.

او از حضور اکپا در نمایشگاهای مختلف صحبت به میان آورد و افزود: ما در نمایشگاه‌های مختلفی شرکت کرده‌ایم به‌ویژه در نمایشگاه صنعت ساختمان و دروپنجره تهران. یکی از اهداف اصلی ما در این نمایشگاه‌ها این است که رونمایی محصولات‌مان را در نمایشگاه انجام می‌دهیم. به نظر من نمایشگاه بستری مناسب برای این کار است به این دلیل که هم مشتریان حضور دارند و هم همکاران مختلف در بخش‌ها و زیر بخش‌های صنعت دروپنجره؛ بنابراین اگر شرکتی بتواند رونمایی محصولاتش را در بستر نمایشگاه انجام دهد به‌خودی‌خود یک افتخار برای او به حساب می‌آید. ما این اقدام را انجام داده‌ایم.

گفتنی است اکپا در شانزدهمین نمایشگاه دروپنجره ایران نیز شرکت کرده بود که در آن نمایشگاه «سه سیستم جدید یکی پنجره وکیوم (که برای نخستین‌بار در خاورمیانه تولید شده بود) دیگری سیستم مونوریل داخل بازشو و سیستم شاتر»  رونمایی شد.


ثبت نظر

ارسال