آرامش بازار همراه با افزایش آمار قراردادها

پنجره ایرانیان:رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه آرامش بازار مسکن قراردادهای فروش و اجاره را افزایش داد، گفت : تعداد قراردادهای فروش مسکن در شهریور ماه امسال با افزایش 13هزار واحدی به 107 هزار واحدرسید .
  • شنبه 3 آبان 1393 ساعت 12:5

حسام عقبایی درگفت وگو با پانا با تاکید بر اینکه در مجموع، شهریور امسال نسبت به شهریور سال 92 شاهد رشد و افزایش حجم معاملات بودیم، بیان کرد: تعداد معاملات در شهریور امسال نسبت به مرداد افزایش یافت بطوریکه تعداد کل قراردادهای کشوردر مرداد صد و 67 هزار بوده که این تعداد در شهریور 93 به صد و 88 هزارقرارداد رسید.

وی در ادامه افزود: تعداد کل قراردادهای خرید و فروش مسکن در شهریور ماه امسال به صد و 7 هزارقرارداد در کل کشور رسید در حالی که در مرداد ماه همین سال تعداد قراردادها 94 هزار عدد بود.

عقبایی تصریح کرد: همچنین در خصوص قرارداد های اجاره نامه تعداد آن در مرداد93، 65 هزار بود که با سیر افزایشی این تعداد به 72 هزارعدد در شهریور 93 رسید.در مجموع شهریور 93 نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش حجم و رشد معاملات در کشور بودیم.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به اینکه به طور کلی فضای بازار مسکن در شهریور 93 توام با آرامش و افزایش تعداد قراردادها بود ادامه داد: در حوزه شهر تهران نیز همین روند افزایشی وجود داشته به گونه ای که در شهریور 93 در شهر تهران 38 هزار قرارداد نهایی شده در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 28 هزارقرارداد بوده است.

 


ثبت نظر

ارسال