کیفیت پایین نوسازی عامل تولید بافت فرسوده می‌شود

پنجره ایرانیان: عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: کیفیت پایین نوسازی بافت‌های فرسوده خود عامل کاهش عمر متوسط ساختمان‌ها و تولید بافت‌های فرسوده جدید می‌شود.
  • چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:6
بیدگلی اسلامی عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه نهادهای بسیاری مسئله بازآفرینی بافت های فرسوده را مطرح کرده‌اند گفت: در حال حاضر طرح‌های بازآفرینی توسط شرکت عمران و بهسازی شهری ایران نیازمند سیستم‌های پولی و مالی بسیاری است.
 وی در ادامه افزود: در حال حاضر تعدادی از بافت‌های فرسوده‌ای که نوسازی شده‌اند از کیفیت کافی برخوردار نیستند و خود در آینده تبدیل به بافت‌های فرسوده می‌شوند.
 عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی شهری ایران در ادامه اظهار داشت: در تلاش هستیم که خود عامل تولید بافت‌های فرسوده در شهرها نشویم و ساخت و سازهای ما در این حوزه از کیفیت کافی برخوردار باشد.
بیدگلی اسلامی در ادامه افزود: کیفیت بافت‌های فرسوده به آن معنی است که در 10 سال و یا 15 سال آینده در معرض فرسودگی قرار نگیرد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.وی در ادامه توضیح داد: عمر متوسط ساختمان‌ها در کشور بسیار پایین است و این مسئله بسیار جدی برای کشور محسوب می‌شود و باید با همکاری شهرداری‌ها و سایر ارگان‌ها بتوانیم کیفیت زندگی را افزایش دهیم.
عضو هیأت مدیره شرکت عمران و بهسازی توضیح داد: باید سعی کنیم با ابلاغ شیوه‌نامه‌ جدید و پرداخت تسهیلات 50 میلیون تومانی بتوانیم کیفیت زندگی را در مناطق بافت‌های فرسوده افزایش دهیم.

ثبت نظر

ارسال