نصب اولین کنتور‌های هوشمند 4G در اروپا

پنجره ایرانیان: گروه اتریش تلکام از راه اندازی اولین بستۀ کنتورهای هوشمند LTE/4G اروپا در کشور اتریش خبر داد.
  • شنبه 5 اردیبهشت 1394 ساعت 15:42

گروه اتریش تلکام که درحال حاضر ارائه‌دهندۀ ارتباطات پیشرو در مرکز و شرق اروپا و دارای 23 میلیون مشترک در هشت کشور اتریش، بلغارستان، بلاروس، کرواسی، اسلوونی، صربستان، مقدونیه و لیختن اشتاین می‌باشد،اولین بسته از کنتورهای هوشمند LTE/4G اروپا را در اتریش راه ‌اندازی نموده است. این کنتورها در دسترس مشتریان خانگی نیز قرار گرفته است. ماژول‌ های مخابراتی گنجانده شده در کنتورهای هوشمند خانگی این شرکت از فن‌ آوری‌ های LTE/4G (MHz 2600 و MHz 800) و GPRS/2G (MHz1800 و MHz900) پشتیبانی می‌نمایند.

بنابراین گزارش:مدیرعامل گروه اتریش تلکام عنوان نموده است؛ کنتورهای هوشمند مبتنی بر فن ‌آوری بی ‌سیم نیازی به زیر ساخت اضافی نداشته و بنابراین راه‌حل ایده‌آلی برای اجرا در سراسر کشور می‌باشد. هم‌چنین با استفاده از ماژول مخابراتی LTE/4G، میزان دسترسی به کنتور های هوشمند حتی در مناطقی که برای دسترسی به آن‌ها مشکلاتی وجود داشته است افزایش می ‌یابد. همراه با خدمات ارتباطی این شرکت مبتنی بر بهترین شبکۀ اتریش، کنتور های هو شمند این کشور یک راه‌‌حل انعطاف ‌پذیر، مقرون به صرفه و تأمین‌ کنندۀ نیازهای آینده برای بهره‌ برداران شبکۀ برق منازل را فراهم می ‌نمایند.

این گزارش می‌افزاید: طول عمر تخمینی برای کنتور‌های هوشمند بین 10 تا 20 سال بوده و در 20 سال آینده بسیاری از اپراتورها ممکن است شبکه ‌های 2G خود را به‌منظور اصلاح فن ‌آوری از مدارخارج نمایند دلیل اصلی انتخاب فن‌آوری LTE، طول عمر آن می‌باشد. ضمناً مطابق مصوبۀ دولت اتریش، این کشور می‌باید 95 درصد کنتورهای برق قدیمی خود را تا سال 2020 با کنتور های هوشمند جایگزین نماید.


ثبت نظر

ارسال