حراج کردن مقررات شهرسازی یک چالش جدی است

پنجره ایرانیان: رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بر لزوم استفاده از ظرفیت ایرانی در عرصه شهرسازی مدرن دنیا و همچنین تلاش مهندسان برای رفع چالش‌های شهری در کشور تاکید کرد.
  • شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 9:49

به گزارش ایسنا، حبیب‌الله بیطرف طی سخنانی در همایش ملی شهرسازی با تاکید بر لزوم طراحی شهری بر مبنای آسایش انسان‌ها، حاشیه‌نشینی، آلودگی محیط زیست، نامناسب بودن معابر، کندی حرکت و به حراج گذاشتن ضوابط و مقررات شهرسازی و مقررات ملی ساختمان را از جمله مهم‌ترین چالش‌های شهری در کشور برشمرد و تصریح کرد: مهندسان باید برای برطرف کردن این چالش‌ها تلاش جدی کنند.

وی با اشاره به آمار 1000 نفری اعضای رسمی سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان تهران، بر ضرورت به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها با اتخاذ راهکارهای مناسب تاکید کرد و ادامه داد: امروزه در حوزه شهرهای هوشمند، تمام اطلاعات مورد نیاز هر شهروند برای زندگی و رفت و آمد در شهر یا تامین مایحتاج به صورت برخط از طریق تلفن همراه در اختیار وی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان همچنین با بیان اینکه مجری بسیاری از پروژه‌های پیچیده شهرسازی در دنیا ایرانیان هستند، خاطرنشان کرد: در عرصه شهرسازی مدرن دنیا می‌توانیم از ظرفیت‌های ایرانی استفاده کنیم.


ثبت نظر

ارسال