استاندار تهران خبر داد:

اعلام گزارش دستگاه‌ها در زمینه ساخت‏ و سازهای غیرمجاز تا 2 هفته آینده

پنجره ایرانیان: استاندار تهران گفت: قرار است دستگاه‌های ذیربط تا دو هفته آینده نتایج بررسی‌های خود را در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز اعلام کنند.
  • شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 10:58

به گزارش معماری نیوز، حسین هاشمی در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استان تهران که روز دوشنبه در استانداری تهران برگزار شد، ضمن اعلام این خبر افزود: در دو سال و نیم اخیر در زمینه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان تهران اقدامات خوبی صورت گرفت و استان تهران در این زمینه رتبه ممتازی گرفته است. در جلسه امروز، نماینده شورای عالی شهرسازی گزارشی در زمینه ساخت و سازهای غیرمجاز ارائه داد و قرار شد طرح ساماندهی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه‌ای از استان تهران به صورت پایلوت انجام شود.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم اتخاذشده مقرر شد تمام دستگاه‌ها همکاری‌های خوبی در این زمینه داشته باشند تا به الگوی خوبی برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی آنها دست یابیم؛ به گونه‌ای که بتوان نه تنها آن را در استان بلکه حتی در کشور اجرا کرد.

استاندار تهران با اشاره به ارائه گزارشی در زمینه برنامه توسعه استان گفت: برنامه پنج ساله ششم، سیاست‌ها و آمایش سرزمینی در جلسه امروز مطرح شد و در این زمینه دستگا‌ه‌ها موظف شدند تا خردادماه بحث‌های کلان را به سرانجام برسانند تا استان تهران با برنامه هدفمند و عملیاتی در زمینه برنامه ششم توسعه گام بردارد.

 


ثبت نظر

ارسال