معاون آخوندی:

نقدهای مخرب، شانه خالی کردن از مسئولیت است

پنجره ایرانیان؛ معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نقدهای بی‌رحمانه باعث می‌شود که افراد دلسوز و کارشناسان متخصص، ناامید و از عرصه‌های خدمات‌رسانی بیرون بروند.
  • شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 12:12

به گزارش ایسنا، محمدسعید ایزدی در مراسم معرفی چهره سال راه و ساختمان اظهار کرد: در برخی موارد شاهد آن هستیم که زحمت و خدمات برخی از مدیران دولتی که با خون جگر در جهت خدمت به مردم تلاش کرده اند نادیده گرفته می شود و در مقابل نقدهای گزنده ای به آنها وارد می شود.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی، تاکید صرف بر نقاط ضعف مدیران و متولیان دولتی و غفلت از خدمات مثبت آنها و نقد مخرب را برای شهروندان و کشور یک آسیب جدی قلمداد و اظهار کرد: این نقدهای بی رحمانه باعث خواهد شد که افراد دلسوز و کارشناسان متخصص ناامیده شده و از چرخه خدمات رسانی خارج شوند و در اثر این رویه شاهد افزایش فرار مغزها خواهیم بود.

وی نقدهای مخرب را به محملی برای شانه خالی کردن از بار مسوولیت دانست و گفت: با این روال و فضای ایجاد شده به نظر می رسد که نمی توانیم مشکلات را مدیریت کنیم و به نتیجه مطلوبی برسیم.

ایزدی همچنین تاکید بر احیای بافتهای فرسوده را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم تمام تلاش دولت بر این بوده است که در فرآیند احیای بافت های فرسوده، تمرکز اصلی بر بهسازی با محوریت افزایش کیفیت باشد و تجربه ارزشمند بهسازی بافتهای فرسوده در شهرهای قزوین، رشت و غیره نشان داده است که شرایط برای عملیاتی شدن احیای بافت های فرسوده فراهم شده است.

وی با بیان اینکه اجرای سیاست های دولت در حوزه شهری و احیای بافت های فرسوده منوط به تعامل دوجانبه بین مجلس و دولت است با طرح این سوال که دولت مگر می تواند بدون کمک مجلس، سیاستهای مدنظرش را اجرایی کند؟ تاکید کرد: اجرایی کردن سیاست های دولت منوط به قانون است و بنابراین مجلس باید به دولت در جهت اجرای سیاست ها و برنامه هایش کمک کند و پشتوانه های قانونی لازم را مهیا کند.


ثبت نظر

ارسال