برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو

پنجره‌ایرانیان؛ دهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو اسفندماه ۱۳۹۶ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
  • چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 12:43

نمایشگاه‌های بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، صرفه‌جویی انرژی و محیط‌زیست از ۲ تا ۵ اسفندماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با عنایت به اهمیت و جایگاه مسائل زیست‌محیطی و همچنین انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های نو، تجدیدپذیر بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی به‌عنوان مهم‌ترین رویداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های داخلی و خارجی درزمینه صنایع مرتبط با انرژی‌های نو و صرفه‌جویی انرژی برپا می‌شود فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت‌وسوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت کنند.

با توجه به اهمیت مدیریت انرژی و واقعی سازی قیمت‌ها در حوزه انرژی عملا مسائل مرتبط با استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی از مهم‌ترین مسائل روز حوزه انرژی است. اقبال شرکت‌های فعال در این حوزه و حمایت همه‌جانبه دولت در خصوص حرکت به سمت بهره‌وری و صرفه‌جویی انرژی و جایگزینی انرژی‌های نو و تجدیدپذیر به‌جای سوخت‌های فسیلی ازجمله ویژگی‌هایی است که اهمیت این رویداد را بیش‌ازپیش نمایان می‌سازد.


ثبت نظر

ارسال